1

گله گذاري و خودزني يك مدیر سابق: ماندگار نه ماييم نه شما، ماندگار هنراست كه ما نداريم

سینماژورنال: محمدرضا عباسیان از جمله مدیران سینمایی جواد شمقدری بود که در ماههای آخر حضور شمقدری با استعفا از مجموعه تحت مدیریتش یعنی موسسه رسانه های تصویری سعی کرد خود را منتقد وی نشان دهد.

به گزارش سینماژورنال با این حال دو سال مدیریت وی بر رسانه های تصویری و البته یک سال دبیری جشنواره فجر موجباتی را فراهم کرد که او علیرغم برائت انتهایی همچنان به عنوان یک مدیر احمدی نژادی مورد توجه قرار گیرد.

عباسیان در دو سالی که از مدیریت تیم جدید سینمایی می گذرد هم کمتر درباره مدیریت سینمایی نظر داده بود با این حال گافی که اخیرا در موسسه رسانه های تصویری رخ داد و طی آن عرضه مجموعه محصولات سینماگران نسل اولی به نام مدیریت جدید صورت گرفت او را دلخور کرده که در یادداشتی اجتماعی به این ماجرا بپردازد.

سینماژورنال متن کامل یادداشت عباسیان را ارائه می دهد:

رسول صدرعاملی بیشتر از آنکه فیلمساز خیلی خوبیه؛ دوست فوق العاده ایه. وقتی تو جمع دوستاش باشی انگار عضوی از خانواده رسولی…

امشب برگزیده مجموعه آثار رسول صدرعاملی طی مراسمی رونمایی شد. کاری که زودتر از اینها باید صورت می گرفت.

کلید تهیه این مجموعه رو در ماه های پایانی حضورم در موسسه رسانه های تصویری زدم با شروع تهیه فیلم مستندش به کارگردانی پسرش میلاد، اما باید گفت زحمت جمع آوری و تهیه این پکیج با دوستانم در موسسه بوده است که به همشون خسته نباشید میگم.

فقط نمی دونم چه اصراری وجود داشت که همه کارهایی که در گذشته شده بود مثل مجموعه آثار ابراهیم حاتمی کیا، کیومرث پوراحمد، رسول ملاقلی پور و مسعود کیمیایی و مجموعه سه نسل که در دوره گذشته تهیه و تولید شده بود رو به اسم خودشون بزنند؟!

ماندگار نه ماییم، نه شما! ماندگار هنر است که ما نداریم.