1

گلایه “یوزارسیف” از عینک بزرگی که در “شهرزاد” بر بینی‌اش قرار دادند!!!

سینماژورنال: مصطفی زمانی که با ایفای نقش “یوزارسیف” در سریال “یوسف پیامبر” به مخاطبان شناسانده شد در هفته های اخیر با سریال “شهرزاد” میهمان مخاطبان ایرانی است.

به گزارش سینماژورنال زمانی در “شهرزاد” در نقش جوانی دارای علایق روشنفکرانه ایفای نقش کرده که درگیری اش در کودتای 28 مرداد باعث از دست دادن دختر محبوبش می شود.

یکی از نکات مرتبط با گریم مصطفی زمانی در “شهرزاد” عینک کائوچویی بزرگی است که در این سریال بر بینی اش گذاشته اند تا شاید دوز روشنفکرانه کاراکترش بالا رود.

آن عینک برای من بزرگ بود و روی صورتم نمی‌ایستاد

زمانی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا میزان کردن عینک روی صورتش بخشی از تعریف شخصیت است به “مهر” گفت: من از عوامل تیم تولید عذرخواهی می کنم اما آن عینک برای من بزرگ بود و روی صورتم نمی‌ایستاد به همین دلیل دایما ناگزیر بودم آن را بالا ببرم.

مشکل از همان بزرگ بودن قاب عینک برای صورتم بود

وی با تاکید بر اینکه قرار نبوده است جابجا کردن عینک روی صورت بخشی از رفتار شخصیت فرهاد باشد، بیان کرد: البته در بعضی از موقعیت ها مانند فکر کردن قرار بود این اکت باشد که فکر می کنم کاملا برای مخاطب مشخص است و بیننده متوجه می شود، اما مثلا در زمانی که شخصیت را در بحبوحه درگیری ها دستگیر می کنند دیگر قرار نبود این اکت را داشته باشم و مشکل از همان بزرگ بودن قاب عینک برای صورتم بود.

عینک به مرور مثل کفش جا باز می کرد و بزرگتر می شد…

بازیگر سریال «شهرزاد» در پاسخ به اینکه چرا عینکی مناسب وی تهیه نشده بود، اظهار کرد: این مشکل مطرح شد اما فکر می کنم فرم عینک به گونه ای بود که نمی توانستیم کاری بکنیم.

زمانی با اشاره طنز عنوان کرد: این عینک به مرور حتی مثل کفش جا باز می کرد و بزرگ تر می شد.