1

گلایه‌های مهدی هاشمی از چندشغلگی دردسرساز یک کارگردان+عکس

سینماژورنال: تازه ترین اثر سینمایی اکران شده مهدی هاشمی، یک کمدی بود به نام “یک دزدی عاشقانه”؛ فیلمی که مهدی هاشمی در آن در کنار فرهاد آییش ایفای نقش کرده بود و انتظار می رفت حضور این دو در یک کمدی یک محصول پرمخاطب خلق کند.

به گزارش سینماژورنال با این حال “یک دزدی عاشقانه” گیشه خوبی نداشت و نتوانست توجهی را برانگیزد. مهدی هاشمی که در این فیل در نقش یک سارق ایفای نقش کرده بود در گفتگویی با “فیلم” یکی از دلایلی که فیلم نتوانست به محصولی قابل اعتنا بدل شود را خستگی برآمده از چندشغلی کارگردان آن امیرشهاب رضویان دانست.

مهدی هاشمی گفت: در طول کار همه نهایت تلاش را کردیم و آقای رضویان با وجود تلاش زیاد درگیر کارهای دیگری هم بودند… آقای رضویان به جز مدرسه فیلمسازی، در مجتمع کوروش مسئول اداره سینماهاست و جاهای دیگر مشغله دارد و معمولا سرصحنه خسته بود.

این بازیگر پیشکسوت درباره اشکال اساسی فیلم بیان داشت: انگار این فیلم برای باور کودکان ساخته شده و زمینه‌چینی منطقی برای باوراندن شخصیتها و موقعیتها به مخاطب جدی و بزرگسال درنظرگرفته نشده است.

وی با اشاره به کاراکتر “ناصر” که لوون هفتوان آن را ایفا کرده اظهار داشت: به نظرم باید عمق و درون ناصر را بیشتر می دیدیم. در شخصیت پردازی او از ظاهر او جلوتر نمی رویم و به عمقش نمی رسیم. در واقع تصویر گذری و مختصری از او می بینیم و مشخص نیست که زندگیش چگونه است و چه روحیات و سرگذشتی دارد.

امیرشهاب رضویان و مهدی هاشمی
امیرشهاب رضویان و مهدی هاشمی