1

امتداد پیروزی آقازادگان؟⇐مسعود کیمیایی: درگیری با تهیه‌کننده «قاتل اهلی»، حل شد/صحنه‌های باقیمانده را با حضور پولاد می‌گیریم!

سینماروزان: گویا درگیری ایجاد شده میان مسعود کیمیایی و تهیه کننده فیلم تازه اش «قاتل اهلی» با حکمیت خانه سینما حل شده است.

به گزارش سینماروزان این درگیری که مبنای آن افزایش سکانسهای پولاد بود در شرایطی خاتمه یافته که کیمیایی در گفتگو با «شرق» ادعا کرده که باید صحنه های باقیمانده که گویا آقازاده شان پولاد هم رکن اساسی این صحنه ها هستند هرچه زودتر فیلمبرداری شود.

شمول گفته های کیمیایی را با ذکر این توضیح بخوانید که این روزها در فضاهای مجازی و حقیقی کم نیستند مخاطبانی که کل ماجرای درگیری را دعوایی زرگری برای بالا بردن حواشی پیرامون فیلم دانسته اند:

من اهل دعوا نیستم

 از کسی شکایت نکردم. من اهل شکایت نیستم. من اهل دعوا نیستم. دعوا خوب نیست. درست این است که بگوییم من به خانه سینما رجوع کردم. موضوع هم دوستانه و کدخدامنشی حل شد. دوستان در خانه سینما مسائل را بررسی کردند و در نتیجه منجر به این شد که صحنه‌های باقی‌مانده را فیلم‌برداری کنیم.

مسائل دوستانه پیش رفت

مسائل دوستانه پیش رفت. آقای لشکری‌قوچانی هم قرار است دوباره وسایل را اجاره کنند تا صحنه‌های دوتا از لوکیشن‌های واقع در تهران و پلان‌های مربوط به پاساژ را فیلم‌برداری کنند. امیدوارم زودتر هم این صحنه‌ها گرفته و فیلم به دبیرخانه جشنواره سپرده شود.

صحنه های پولاد و… باقی مانده

صحنه‌های آقای پرستویی به پایان رسیده و فقط برخی از صحنه‌های مربوط به بازیگران جوان فیلم همچون پگاه آهنگرانی، ‌پولاد کیمیایی و امیر جدیدی باقی مانده است.

دیگر «قاتل اهلی» زخمی نیست

دیگر «قاتل اهلی» زخمی نیست. داریم او را پانسمان می‌کنیم!

«قاتل اهلی» سیاسی نیست

من فیلم خودم را ساختم. نه، «قاتل اهلی» سیاسی نیست… حتی من شنیدم خیلی‌ها می‌گویند این فیلم تند است و به بسیاری از شخصیت‌های سیاسی پرداخته است؛ درصورتی‌که این‌طور نیست.