1

گزینه‌های مردمی اجرای “هفت”: از رامبد جوان و باران کوثری تا رضا عطاران و پدرشوهر مهناز افشار!

سینماژورنال: در حالی که ماجرای تهیه و اجرای “هفت” توسط محمود گبرلو کاملا متوقف شده است و بناست این برنامه با تیم جدیدی از اوایل مهرماه روی آنتن برود “خبرآنلاین” نظرسنجی جالبی را برای یافتن مجری برنامه راه انداخته است.

به گزارش سینماژورنال در این نظرسنجی از مخاطبان خواسته شده است که گزینه مطلوب خود برای اجرای این برنامه را معرفی کنند و در این بین مخاطبان هم سعی کرده اند بی سانسور نظراتشان را بگویند.

البته بوده اند برخی مخاطبان که همین نظرسنجی را هم محلی کرده اند برای مطایبه و طنازی اما در مجموع صراحت کلام مخاظبان باعث شده کنتراست عجیب و غریبی در انتخاب گزینه مردمی اجرای “هفت” شکل بگیرد.

از سینماگران گرفته تا مجریان و منتقدان

جالب است که در بین گزینه های مردمی اجرای “هفت” همه جور چهره ای هم به چشم می خورد؛ از سینماگران گرفته تا مجریان تلویزیون، منتقدان و روزنامه نگاران و حتی چهره های سیاسی.

با این حال شاید جالب ترین گزینه های مردمی رامبد جوان و باران کوثری باشند که هر دو سابقه بازیگری دارند و در این بین رامبد برنامه موفق “خندوانه” را روی آنتن دارد و باران هم سابقه اجرا در “کلاه قرمزی” را داشته است.

رضا عطاران برگ برنده فروش فیلمها در سالهای اخیر دیگر گزینه مردمی است و در کنار او عجیب ترین گزینه هم محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی دولت محمود احمدی نژاد و پدرشوهر مهناز افشار.

فرج ا.. سلشحور، مسعود ده نمکی و ابراهیم حاتمی کیا نیز از جمله کارگردانانی هستند که مخاطبان از آنها به عنوان گزینه های مطلوب خویش برای اجرای “هفت” نام برده اند!

سینماژورنال برخی از گزینه های مردمی اجرای “هفت” را مرور کرده است:

–اکبر عالمی

–علی معلم

–منوچهر اکبرلو

–مسعود ده‌نمکی

–رضا رشیدپور

–محمدعلی رامین

–هدیه تهرانی

–اکبر نبوی

–منصور ضابطیان

–احسان کرمی

–فریدون جیرانی

–محمدرضا شهیدی‌فر

–پارسا پیروزفر

–شهاب حسینی

–رشید کاکاوند

–رضا عطاران

–مهران مدیری

–فرامرز قریبیان

–رامبد جوان

–باران کوثری

–حمید رسایی 

–امیر قادری

–فرزاد حسنی

–فرج‌الله سلحشور

–علی ضیاء

–امیر پوریا

–احسان علیخانی

–مسعود فراستی

–ابراهیم حاتمی‌کیا

— پرویز پرستویی