1

“کیهان” خبر داد⇐ همراهی یک کارشناس زن تلویزیون با داعش+عکس

سینماژورنال: کارشناس یکی از برنامه‌های زنده تلویزیون به خاطر اهانت سخیف به سردار شهید همدانی از این برنامه حذف شد.

به گزارش سینماژورنال این خبری است که روزنامه “کیهان” درباره یکی از کارشناسان برنامه قدیمی “به خانه برمی گردیم” داده است.

روزنامه “کیهان” رفتار توهین آمیز این کارشناس را به منزله همکاری با داعش دانسته و نوشته است: کارشناس آشپزی برنامه «به خانه برمی‌گردیم» شبکه پنج سیما [مائده…]، در فضای مجازی، با داعشی‌ها همراه شده و علیه سردار مبارزه با داعش، شهید حسین همدانی مطالب سخیفی را بیان کرده است.

این روزنامه با بیان اینکه کارشناس مذکور از حضور در این برنامه منع شده است از این گفته که آیا بهتر نیست مسئولان صداوسیما قبل از به‌کارگیری افراد در برنامه‌ها، درباره صلاحیت و پیشینه این افراد، تحقیقات لازم را انجام ‌دهند.

کیهان خاطرنشان ساخته است: همچنان که تجربه نشان می‌دهد، افراد فاقد صلاحیت سیاسی و عقیدتی با هدف مطرح شدن در رسانه ملی حضور می‌یابند و از این شهرت، برای منافع ناسالم شخصی خود سوءاستفاده می‌کنند. نمونه چنین افرادی می‌توان به «ف. م» و «م. ح» اشاره کرد که هر دو قبلا مجری صداوسیما بودند و  امروز با شهرت به دست آمده، در آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند.

آیا این کارشناس هیچ نظارتی بر صفحه اجتماعی اش ندارد؟

به گزارش سینماژورنال هرچند این روزنامه اصولگرا نام کامل کارشناس مذکور را به کار نبرده است اما تنها کارشناس برنامه “به خانه برمی گردیم” که نام کوچکش “مائده” است مائده حجاری نام دارد.

مائده حجاری چندی قبل در یک کامنت مجازی اصطلاحی زشت و زننده را درباره شهادت سردار همدانی به کار برده بود.

نکته عجیب درباره کارشناس مذکور آن است که بدون توجه به فعالیتش در رسانه ملی در صفحه اجتماعی اش همه جور تصویری حتی با گریمهای غیرمتعارف موجود است.

مائده حجاری
مائده حجاری