1

با حمایت سازمان ارزشی سراج⇐کویتی‌پور برای “مدافعان حرم” خواند

سینماژورنال: خواننده «ممد نبودی» که آلبومهایی نظیر «خاموش» و «غریبانه» را به بازار موسیقی پاپ عرضه کرده، جدیدترین اثر خود که پاسداشتی برای شهدای مدافع حرم است را پس از حدود هشت سال منتشر می کند.

به گزارش سینماژورنال غلام کویتی پور که چندین نسل با صدای این هنرمند خاطره دارند، پس از سالها سکوت بار دیگر به عرصه بازگشته و این بار اثری را در گرامی داشت مدافعین حرم تولید و خوانده است که به زودی منتشر خواهد شد.

این قطعه که “حریم” نام دارد به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی «دلصدا» و تحت امتیاز سازمان فضای مجازی «سراج» به زودی منتشر خواهد شد.

سازمان ارزشی سراج که اسپانسر برگزاری جشنواره “مرگ بر آمریکا” بوده چندی قبل و به واسطه اعلام دبیر اصلی این جشنواره(میثم محمدحسنی) درباره ترانه سرایی یغما گلرویی برای آهنگ اختتامیه این جشنواره در کانون توجه قرار گرفت. البته که خیلی زود هم این خبر دبیر اصلی تکذیب شد ولی حواشی آن تا چند روز وجود داشت.(اینجا و اینجا را بخوانید)

ادای دین به ایثار و مردانگی

حالا سازمان ارزشی سراج در حمایت از غلام کویتی پور شرایط تولید قطعه “حریم” را فراهم آورده است که شعر این اثر از سروده های علیرضا آذر است و بهنام صبوحی نیز آهنگسازی آن را انجام داده است و با صدای غلام کویتی پور و دکلمه محمود سراجی منتشر خواهد شد.

غلام کویتی پور در آستانه انتشار این تک قطعه، در توضیح دلایل تولید و انتشار این اثر به “موسیقی ما” گفت : «شهدای مدافع حرم از شهدای دفاع مقدس مظلومترند و با این قطعه خواستم دینم را هر چند کوچک، به ساحت ایثار و مردانگی این عزیزان ادا کنم.»

کویتی پور در ادامه افزود: «این اثر را نه یک گام، که یک همنوایی و همدلی میدانم با ایثارگرانی که با ایمان راسخ دینی و مواج در غیرت انسانی، برای حفظ ارزشهای بشری با هجرت به سوی مبارزه تا محو نمودن کفر و نفاق دست از ستیز نمیکشند.»

گفتنی است این اثر به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی «دلصدا» و تحت امتیاز سازمان فضای مجازی «سراج» به زودی منتشر خواهد شد.