1

کلافگی مجری زن شبکه ۳ از جوابهای یک‌خطی بازیگر پیشکسوت

سینماژورنال: “آب و آینه” از جمله برنامه های گفتگومحور نوروز است که هر شب از شبکه سوم روی آنتن می رود.

 به گزارش سینماژورنال این برنامه که در هفته اول نوروز با حال و هوایی منطبق با ایام فاطمیه روی آنتن می رود شب گذشته مهمان آفرین عبیسی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون بود.

عبیسی که به بهانه ایفای نقش در سریال مناسبتی “مهر طوبی” در این برنامه حاضر شده بود به سبک و سیاق همیشگی اش سعی می کرد کوتاه و مختصر به پرسشهای ژیلا صادقی مجری زن برنامه پاسخ دهد.

صادقی نیز سعی می کرد بلافاصله بعد از پاسخهای این بازیگر، پرسش تازه ای را مطرح کند تا به این ترتیب تایمی که باید برای پاسخگویی عبیسی درنظر گرفته شده بود به طریقی پر شود اما در نهایت جوابهای یک خطی و کوتاه عبیسی کار را به جایی رساند که صادقی سوال کم آورد و اینجا بود که کلافه شد.

کلافگی مجری و میانجیگری آزاده زارعی

این کلافگی باعث شد که صادقی به گلایه از عبیسی بپردازد که چرا این قدر کوتاه جواب می دهد و این بازیگر نیز با بیانی صریح و بی تعارف از این بگوید که سوالاتی که او پرسیده جوابهای بیشتری لازم ندارند!

اینجا بود که آزاده زارعی دیگر مهمان برنامه برای میانجیگری وارد بحث شد و از این گفت که عبیسی فارغ از صراحت کلامش، قلبی رئوف و به شدت مهربان دارد.

عبیسی هم که این تعریف و تمجیدها را شنید قدری مهربانانه تر با مجری برخورد کرد و سعی کرد برخلاف رویه متعارفش در پاسخ به سوالهای بعدی بیشتر حرف بزند.