1

کدامیک اجرای “هفت” را برعهده می‌گیرند؟ برادر تهیه‌کننده “معراجیها” یا یکی از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب که از انگلستان مدرک دارد؟

سینماژورنال: حدودا یک ماه بعد از حذف محمود گبرلو و تیمش از اجرا و تولید “هفت” همچنان گمانه زنیهای فراوانی درباره مجری آینده این برنامه شنیده  میشود.

به گزارش سینماژورنال در تازه ترین گمانه زنیها که توسط “سینماپرس” انجام شده نیز نام دو چهره که یکی از آنها از چهره های منتسب به جبهه فرهنگی انقلاب است و دیگری برادر یک تیهه کننده معروف به عنوان گزینه اجرای “هفت” مطرح شده است.

 شهاب اسفندیاری و سیدمحمدحسین رضوی این دو گزینه هستند که اولی از چهره های فعال جبهه فرهنگی انقلاب بوده و دومی نیز اخوی سیدمحمود رضوی تهیه کننده آثاری چون  “دهلیز” و “معراجیها” است.

نکته جالب در این میان آن است که شهاب اسفندیاری تحصیلاتش را در انگلستان انجام داده است. او دارای مدرک کار‌شناسی کارگردانی سینما و کار‌شناسی ارشد سینما از دانشکده‌ی هنر و فارغ‌التحصیل دکترای مطالعات فیلم از دانشگاه ناتینگهام انگلستان است و در مقاطع مختلف پس از بازگشت از انگلیس، در بخش های مدیریتی برخی شبکه های صدا و سیما حضور داشته و تجربه‌ کارگردانی مجموعه‌های مستند “جهانشهری‌ها” و “تمدن‌های زنده به گور” و نیز نگارش کتاب و تدریس در دانشگاه را دارد. وی البته مدت کوتاهی معاون فرهنگی بنیاد فارابی بود.

رضوی نیز در امر تهیه کنندگی، مدیریت یکی از برنامه های تحویل سال نو را در سیما بر عهده داشته است.