1

کامبیز دیرباز و آزاده صمدی با صورتهای زخمی+عکس

سینماژورنال: پخش «پشت بام تهران» از شنبه نوزده دی ماه در شبکه اول سیما آغاز می شود.

به گزارش سینماژورنال در حالی که سازندگان مجموعه تلویزیونی «پشت بام تهران» همچنان در ایام زمستان آخرین مراحل تصویربرداری را سپری می کنند، پخش آن از فردا شنبه نوزده دی ماه به صورت پنج شب در هفته در شبکه اول سیما آغاز می شود.

مجموعه تلویزیونی «پشت بام تهران» به کارگردانی بهرنگ توفیقی، نویسندگی سعید نعمت‌ا… و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی که از اواسط تابستان امسال کلید خورده است، همچنان مراحل تصویربرداری را در تهران سپری می‌کند که بزودی به پایان خواهد رسید. بیمارستانی در ولنجک، مسافرخانه ای در میدان گمرک، شهرک چشمه، شهرک راه آهن، یک اداره، چندین خیابان در تهران، مناطقی در شمال کشور و… از جمله لوکیشن‌های سریال بوده‌اند.

فیلمنامه این سریال مضمونی اجتماعی دارد و قصه آن به تصمیم گیری درست و غلط انسان ها مربوط می شود و اینکه اگر تصمیم اشتباهی بگیرند، هزینه و عواقب آن دامنگیر خودشان می شود. در خلاصه قصه این سریال آمده: آدمهایی از همین سرزمین در شرایط و روابط دشوار، در سر راه هم قرار گرفته‌اند و این قرارگیری، زندگی آنان را دستخوش تغییراتی می‌کند.

پشت بام تهران
صورت زخمی کامبیز دیرباز در “پشت بام تهران”

این سریال در سي قسمت چهل و پنج دقیقه ای تولید می شود، اما احتمال می‌رود تعداد قسمت‌های این سریال از سی قسمت بیشتر شود.

کامبیز دیرباز، آزاده صمدی، ثریا قاسمی، لیندا کیانی، بهزاد فراهانی، کریم اکبری مبارکه، مهنوش صادقی، زهره حمیدی، شهین تسلیمی، خسرو شهراز، علیرضا آرا، نوید خداشناس و مجید واشقانی و (با حضور) اندیشه فولادوند، سام درخشانی و لعیا زنگنه از بازیگران این سریال هستند.

این سریال شنبه تا چهارشنبه ساعت بیست و دو و پانزده از شبکه یک پخش و روز بعد در ساعتهای یک بامداد،ده صبح و چهارده و چهل تکرار می‌شود.

سایر عوامل سریال عبارتند از: مهدی بدرلو مدیرتولید، خسرو دادگر مرام مدیر تصویربرداری،مهری شیرازی طراح گریم،امیر شیبان خاقانی تدوین،هادی افشار صدابردار، مهرداد جلوخانی صداگذار، امیرحسین حداد طراح صحنه، محمد صادقی طراح لباس، بیتا ارسطویی منشی صحنه، برنامه ریز: فرزاد رحمانی، دستیار تهیه: محمدنبی تقوایی،عکاس:بهرنگ دزفولی زاده و مشاور رسانه ای:هادی داداشی.

پشت بام تهران
آزاده صمدی با زخمی بر گونه در “پشت بام تهران”