1

کارگردان “کلاه پهلوی” اظهارنظراتش درباره فیلمهای کاهانی و فرهادی را کاملا تکذیب کرد

سینماژورنال: در ساعات گذشته گفتگویی منسوب به سیدضیاءالدین دری عضو شورای پروانه نمایش از طریق رسانه ای اینترنتی منتشر شد.

به گزارش سینماژورنال در این گفتگو از قول دری طعنه هایی تند نثار فیلمهای “فروشنده” و “ارادتمند نازنین بهاره تینا” شده بود و همین طعنه های تند بود که اصالت گفتگو را زیر سوال می برد چون دری در تمام مدت حضورش در شورای پروانه نمایش هیچ گاه به طور مستقیم فیلمی را هدف قرار نداده است و حتی در گفتگوهای صریحش به هنگام روی آنتن رفتن “کلاه پهلوی” هم اغلب می کوشید با انعطاف کامل پاسخگوی نقدها باشد.

تکذیب کامل

این اتفاق باعث شد سینماژورنال به سراغ دری برود و درباره چند و چون این گفتگو بپرسد اما دری که گویا خودش هم خبر از انتشار گفتگوی مذکور نداشت کاملا آن را تکذیب کرد.
دری تاکید کرد همواره سعی می کند با رعایت انصاف نسبت به فیلمها صحبت کند و آنچه به وی نسبت داده شده را کاملا زیر سوال برد.

کارگردان “کیف انگلیسی” تاکید کرد که به زودی در گفتگویی تفصیلی نقطه نظراتش درباره “فروشنده” و “ارادتمند…” را بیان خواهد کرد.

رسانه مجری ممنوع التصویر

گفتنی است گه گفتگوی موردنظر از سوی رسانه ای منتشر شده که منسوب به یکی از مجریان سابق تلویزیون است؛ همان مجری که در برهه ای از زمان یک درگیری حقوقی هم پیدا کرد و بعد از آن هم دیگر در رسانه ملی آفتابی نشد!!!