1

کارگردان «مادر قلب اتمی» در روز ملی سینما نوشت⇐چرا تمام بازیگران سریال «ساعت خوش» کارگردان شده‌اند؟/ چرا سخیف‌ترین آدمهای سینما، پولدار شده‌اند؟/چرا با پول میلیاردی ارگانها فیلم می‌سازند ولی ادای اپوزیسیون درمی‌آورند؟

سینماروزان: علی احمدزاده کارگردانی که از میان سه فیلم «مهمونی کامی»، «مادر قلب اتمی» و «پدیده» فقط توانست صدور پروانه نمایش و اکران «مادر قلب اتمی» را به چشم ببیند از جمله فیلمسازانی است که می‌کوشد از طریق صفحه اجتماعیش نظرات خویش درباره حیطه کاریش را بیان کند.

علی احمدزاده در متنی اجتماعی که در روز ملی سینما منتشر کرده با اشاره به اتفاقات پیش آمده بر سر نمایشگاه نقاشی تهمینه میلانی نوشته است: شنیدم بچه های تجسمی ریختند و نمایشگاه تهمینه میلانی رو جمع کردند! کاش یک عده چریک هم پیدا میشد که پرده های سینما را {…} میداد!!! 80 درصد با پول میلیاردی ارگانها فیلم میسازند و از این راه ارتزاق میکنند و در فضای مجازی ادای اپوزیسیون درمی‌آورند! یا اینکه با فرمول فیلمهای فرهادی فیلمهای اجتماعی {…}ناله میسازند و سیمرغ میگیرند یا با ساخت کمدیهای سخیف مردم فقیر و بی تفریح را مسخره میکنند و هر روز رکورد فروش میزنند و پز میدهند.

این کارگردان جوان ادامه داده است: نگاه کنید به فیلمهای در حال اکران، تمام بازیگران سریال تلویزیونی «ساعت خوش» شده‌اند کارگردان؛ من خجالت میکشم از اینکه در این جغرافیا فیلمساز شدم. خجالت میکشم از بازیگران حال حاضر سینما، از این فیلمها و کارگردانهایش. در حال حاضر سخیف ترین آدمها در سینما پولدار شده اند؟! همان طور که در اغلب شاخه‌ها همین اتفاق افتاده…