1

کارگردان فیلم پرهزینه “محمد رسول ا..(ص)”: دست‎‌درازان به بیت‌المال چه جوابی برای مستضعفان دارند+عکس

سینماژورنال: مجید مجیدی کارگردان که برای تولید آخرین فیلمش  “محمد رسول ا..(ص)” بیشتر از 100 میلیارد تومان هزینه شد با انتقاد از فیشهای حقوقی نجومی در جمع جهادگران بسیجی منطقه محروم قلعه سیمون گفت: نمی‌دانم کسانی که دست درازی‌های نجومی به بیت المال می‌کنند، چه جوابی برای محرومان و مستضعفان کشور دارند.

به گزارش سینماژورنال و به نقل از “مشرق” در حاشیه مراسم آغاز بازسازی روستای قلعه سیمون با ابراز خوشحالی از حضور در میان جهادگران بسیجی و مردم مستضعف سیمون قلعه، گفت: نمی دانم چه کاری انجام داده ام که خداوند توفیق حضور در میان بچه های مخلص جهادگر و بسیجی و مردم شریف سیمون قلعه را نصیبم کرده است.

وی افزود: جهادگران باید قدر خودشان و قدر لحظات خدمت رسانی به مردم را بدانند. بچه های بسیجی با خدمت به مستضعفان کار بزرگی می کنند و من دست تک تک آن ها را می بوسم. یقینا برکت این خدمت رسانی را در زندگی آینده شان خواهند دید.

مجید مجیدی با بیان اینکه “محرومیتی که در روستای سیمون قلعه دیدم، غیر قابل تحمل بود و قلبم را به درد آورد، به انتقاد از وضعیت فیش‌های نجومی پرداخت و گفت: نمی دانم کسانی که دست درازی های نجومی به بیت المال می کنند، چه جوابی برای محرومان و مستضعفان کشور دارند. آن ها باید از اعمال زشت خود شرمسار و خجالت زده باشند.

آغاز بازسازی روستای قلعه سیمون(توابع اسلامشهر) از روز گذشته با حضور 20 گروه جهادی و 650 جهادگر بسیجی آغاز شده و قرار است 51 منزل مسکونی و چند مرکز درمانی برای مردم محروم ساخته شود.

مجید مجیدی در جمع جهادگران بسیجی
مجید مجیدی در جمع جهادگران بسیجی

مجید مجیدی در جمع جهادگران بسیجی
مجید مجیدی در جمع جهادگران بسیجی