1

کارگردان فیلم بازگشت ناصر ملک‌مطیعی به سینما: شایعات را جدی نگیرید؛”نقش نگار” هیچ مشکلی برای اکران ندارد/انشاءا.. نسخه اصلی فیلم بدون کمترین سانسور روی پرده می‌رود

سینماژورنال: ناصر ملک مطیعی تنها شمایل باقیمانده از سینمایفارسی مدتها بعد از ترک سینما به دعوت علی عطشانی در درامی خانوادگی به نام “نقش نگار” بازی کرد.

به گزارش سینماژورنال کمیت حضور ناصر در این درام آنقدر نبود که بخواهد حاشیه ساز شود اما به هر حال غیبت سه دهه ای او در سینما و بازگشتش با فیلم تازه کارگردانی که تقریبا تمامی آثار کارنامه اش حاشیه ساز بوده اند رقم زننده جنجالهای فراوانی شد.

این را هم نباید از نظر دور داشت که سرمایه گذاری سورینت فیلم شرکت متبوع ب.ز در تولید “نقش نگار” نیز به اندازه خود در ایجاد جنجال نقش داشت.

شاید همین حواشی و جنجالها بود که باعث شد این فیلم سه سال بعد از تولید نه به جشنواره فجر راه یابد و نه حتی اکران شود.

جالب است که پروانه نمایش این فیلم تیر ماه پارسال صادر شد اما در این یک سال هر بار فقط خبر اکران فیلم پخش شد ولی فیلم نتوانست روی پرده برود.

فیلم مشکلی برای اکران ندارد

علی عطشانی کارگردان “نقش نگار” درباره تازه ترین وضعیت فیلمش به سینماژورنال می گوید: فیلم ما مشکلی برای اکران ندارد و فقط به دنبال فرصتی مناسب برای اکران اثر هستیم. در ترافیک اکران در زمانهای مختلف سال طبیعیست که این تأخیر در اکران رقم بخورد.

هیچ توصیه ای برای عدم اکران نشده است

این کارگردان درباره اینکه شنیده شده بخاطر حضور ناصر ملک مطیعی به وی توصیه هایی شده مبنی بر عدم اکران در شرایط فعلی اظهار می دارد: ابدا چنین مساله ای صحت ندارد و هیچ کس چنین توصیه ای را به من نکرده است.

تلاش برای اکران دوم عیدفطر

وقتی از عطشانی می پرسیم که آیا فکر نمی کند تأخیر در اکران فیلم آن هم در شرایطی که پوستر فیلم در سینماها توزیع شده و تیزر فیلم نیز پخش گردیده شبهه برانگیز باشد وی صرفا به این پاسخ اتکا می کند: انشاءا.. “نقش نگار” به زودی اکران می شود و امیدوارم که مخاطبان نیز از تماشای آن لذت ببرند.

عطشانی درباره زمان احتمالی اکران فیلمش به سینماژورنال می گوید: در تلاش هستیم تا فیلم را در اکران دوم عیدفطر روی پرده بفرستیم.

علی عطشانی
علی عطشانی در پشت صحنه “نقش نگار” در برابر ناصر ملک مطیعی

انشاءا.. نسخه اصلی فیلم بدون کمترین سانسور روی پرده می‌رود

میزان ممیزی وارده به نسخه اصلی برای اکران دیگر سوال ما از عطشانی است. او در این باره بیان می دارد: پروانه نمایش فیلم ما برای نسخه اصلی صادر شده است و انشاءا.. نسخه اصلی فیلم بدون کمترین سانسور روی پرده می‌رود.

مصائب ازدواج دختری پرورشگاهی

به گزارش سینماژورنال “نقش نگار” که فیلمنامه آن توسط مهران کاشانی نگاشته شده از حضور بازیگرانی چون بهرام رادان، آتیلا پسیانی، گوهر خیراندیش، آیلین حسینیان و الهه حصاری سود می برد.

داستان “نقش نگار” درباره دختری پرورشگاهیست که به هنگام ازدواج بر سر یک دوراهی عجیب قرار می گیرد.