1

کارگردان «رگ خواب» باز هم به سراغ تله‌فیلم‌سازی رفت!

سینماروزان: حمید نعمت الله کارگردانی که این روزها رمانس تراژیک «رگ خواب» را روی پرده دارد بار دیگر به سراغ تله فیلم سازی رفته و درگیر ساخت ادامه ای بر مجموعه «بیا از گذشته حرف بزنیم» شده است.

به گزارش سینماروزان «بیا از گذشته…» اولین بار حدودا ده سال قبل در دو قسمت و به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و با حضور ثریا قاسمی، مهین شهابی، پوراندخت مهیمن و آزیتا لاچینی تولید شد.

در این مجموعه فیلمها با مادربزرگانی مواجه بودیم که می کوشیدند با کنار هم قرار گرفتن اسباب رهایی زندگی خویش از تکرار را فراهم کنند و حالا در قسمتهای تازه این مجموعه باز هم بناست همان مادربزرگان در بطن کار باشند و اتفاقات مرتبط با مسافرت به شهرهای مختلف  و از جمله بانه، یزد، نیشابور، چالوس درونمایه درام را شکل دهد.

در تولید قسمتهای تازه «بیا از گذشته…» این خود نعمت الله است که به عنوان تهیه کننده در کار حضور دارد و همسرش معصومه بیات هم به سیاق قسمتهای قبلی به عنوان نویسنده حاضر است.

حمید نعمت الله با اعلام این خبر به «فارس» گفت: ماجراهای جذابی برای این حاج خانم ها در گذشته رخ داد و برای مخاطب هم جذاب بود به همین دلیل تلاش کردیم تا با ماجرای جذاب و جالب تولید این فیلم‌ها را ادامه دهیم. نکته مهم‌تر این که ماجرای سه پیرزن است که به شخصیت‌هایی شناخته شده بین مردم تبدیل شده است. در این فیلم ها زیباترین مضامین انسانی، موفق شده حس افتخار به نقاط مختلف ایران و ایرانی بودن را در میان مخاطبان نهادینه کند.