1

کارگردان درام ملتهب “کار کثیف” در برابر رییس شورای صنفی نمایش بیان کرد⇐متأسفم که از سینمای مستقل اجتماعی هیچ حمایتی نمی کنید!!

سینماروزان: درام “کار کثیف”خسرو معصومی در حالی روی پرده رفته که حمایت بی حساب و کتاب گردانندگان اکران از دو فیلم حاکمیتی-مشکوک المنابع و تخصیص هزاران سانس به آنها موجب مهجوریت شدید فیلمهای مستقل نظیر “کار کثیف” شده است.

این روند نامنصفانه باعث شده خسرو معصومی کارگردان “کار کثیف” در  نخستین اکران مردمی “کار کثیف” و پیش چشم محسن امیریوسفی رییس شورای صنفی نمایش که از جمله مهمانان این اکران بود به انتقاد از تبعیض اکران علیه فیلمهای مستقل بپردازد.

خسرو معصومی گفت: متأسفانه این روزها سینمای مستقل اجتماعی خریدار چندانی ندارد و در اکران هیچ حمایتی از آن نمی‌شود. امیدم فقط به مخاطبان است و امیدوارم در میان قدرت‌نمایی برخی از فیلم های کمدی‌، مخاطبان از «کار کثیف» حمایت کنند و مبلغ آن باشند.

وی در ادامه افزود: «کار کثیف» جزو سینمای داستان‌گو است و کاملا راستگویانه به یکی از معضلات روز جامعه یعنی بیکاری پرداخته و شاید هم راستگویی ماست که اسباب بایکوت در اکران را موجب شده است!

باید منتظر ماند و دید اظهارات سرراست خسرو معصومی درباره اکران پیش چشم رییس شورای صنفی نمایش اسباب بازبینی در روند اکران آثار مستقل و رفع تبعیضهای علیه آنان در اکران را موجب خواهد شد یا خیر؟؟