1

چگونه تهیه‌کننده فاخرساز احمدی‌نژاد تبدیل شد به فرخ‌نژاد «تکزاس»؟!

سینماروزان: «تکزاس» تازه ترین فیلم مسعود اطیابی که شباهتهای فراوانی دارد به «سه دلاور»مهدی میثاقیه نزدیک به یک ماه و نیم روی پرده است و در این مدت حدود 8میلیارد فروش داشته که رقمی معمولیست برای فیلمی که صاحبانش به دنبال رکوردشکنی فروش تاریخ سینمای ایران بودند.

به گزارش سینماروزان بازیگران اصلی «تکزاس» زوج پژمان جمشیدی-سام درخشانی هستند و در میانه‌های داستان حمید فرخ‌نژاد به عنوان یک رستوران‌دار ساکن برزیل که بیشتر از حد توانش ادعای رفاقت دارد ظاهر شده است.

مسعود اطیابی کارگردان «تکزاس» به تازگی مدعی شده این شخصیت را از شخصیت یکی از رفقایش که محسن علی‌اکبری باشد الهام گرفته است. اطیابی به «هفت صبح» گفت: من یک دوستی دارم که مشوق اصلیم در خانه خریدن بود. میخواستم خانه ای بخرم که 200هزار تومان پولش بود و من 50هزارتومان بیشتر نداشتم. این دوست گفت شما برو جلو ما پشتت هستیمم. وقتی قولنامه نوشتیم زنگ زدیم که فلانی شما که پشت ما هستی به ما پول قرض بده. گفت من 500تومان میتوانم بهت قرض بدهم چون دستم خالی است؛ من این طوری گفتم که از مستأجری دربیایی. بالاخره پول ما میلیمتری جور شد. مبنای خاطره خودم از محسن علی اکبری بود!!

محسن علی‌اکبری که مبنای خاطره اطیابی بوده از جمله تهیه‌کنندگان معتمد معاونت سینمایی دولت دوم احمدی‌نژاد بود که تولید پروژه فاخر و پرهزینه «استرداد» هم به وی واگذار شد؛ پروژه ای که حمید فرخ‌نژاد هم نقش اصلیش را ایفا کرد و پرسشهای مرتبط با دستمزدهای بالای عواملش هم به شدت حاشیه ساز شد.