1

چه معنا دارد این همه پرش‌ در فصل دوم “نون.خ” ؟/ از قیچی خوردن نماهای ازدواج صوری نورالدین تا ممیزی چندین‌باره سکانس‌های “دایی‌جان”!

 

سینماروزان: روی آنتن رفتن فصل دوم سریال “نون.خ” اسباب امتداد رونق کنداکتور انتهای شب شبکه یک شده ولی حجم پرش‌‌های غیرعادی در این سریال به بالاترین حد ممکن رسیده.

به غیر از سکانس‌های ازدواج صوری نورالدین خانزاده با بانویی مرفه (با بازی شقایق دهقان) که پر از پرش بود، سکانس‌های بازی میرطاهر مظلومی در نقش “دایی‌جان” آن قدر تعدیل شده که مخاطب ناچار است با تخیل خود جای سکانس‌های حذف‌شده را پر کند.

یکی از سکانس‌های ممیزی‌شده میرطاهر جایی است که برای خرید ماست به بقالی می‌رود و به‌محض اینکه بقال درباره درج تاریخ فردا بر روی ماستی محصول وطن(!) سخن می‌گوید، پرش داده می‌شویم به سکانسی بیرونی!

باز کردن دستبند از دستان میرطاهر توسط خواهرزادگان از دیگر سکانس‌های پرش‌دار سریال است چون به‌محض تلاش برای باز کردن دستبند، با تصویری زوم‌شده و بی‌ربط روبرو می‌شویم.

به اینها بیفزایید حذف دیالوگی درباره ماهواره در پاسخ به جستجو برای یافتن صمدآقا در روستای مرکز اتفاقات سریال را.

مشخص نیست این همه پرش برای تعدیل “نون.خ۲” تا کجا ادامه خواهد یافت و اصلا ممیزان سیما اجازه خواهند داد این سریال سر سلامت به انتها برساند؟