1

چه خوب که کیمیاییِ کوچک، بزرگ شد؟!+عکس

سینماژورنال: پولاد کیمیایی فرزند مسعود کیمیایی هرچند نزدیک به سه دهه قبل بواسطه پدر وارد سینما شد اما در سالهای اخیر کوشیده است در شمایل یک بازیگر مستقل به کار خود ادامه دهد.

به گزارش سینماژورنال این استقلال طلبی البته موجب شد که در آثاری چون “گشت ارشاد” تواناییهای وی بیشتر به چشم بیاید اما هنوز که هنوز است اثری که بتواند او را کاملا از سایه پدر بیرون آورد ارائه نکرده است.

شاید برای همین باشد که وی قصد دارد به سراغ کارگردانی رفته و اولین فیلم بلندش “معکوس” را بسازد؛ البته در اینجا هم پدرش به عنوان مهمترین حامی نقش تهیه کننده را برایش بازی خواهد کرد.

فلاش بک به دو دهه قبل

پولاد کیمیایی سالها پیش از این و با یکی از بهترین نوآرهای تاریخی سینمای ایران یعنی “سرب” وارد سینما شد. او در “سرب” ایفاگر نقش پسربچه ای بود که جلوی درب یک سینما با کاراکتر اصلی فیلم “نوری” برخورد می کرد.

کیمیایی سالها بعد از آن فیلم و مرحوم شدن بازیگر اصلیش هادی اسلامی، با قرار دادن تصویری از حضورش در “سرب” در صفحه اجتماعی خود نوشته است: اولین بار جلوی دوربین سینما دیالوگم این بود: سلام میخوایم بریم سینما پول نداریم…شما ما رو میبرین تو؟

همان بهتر که بزرگ شدی…

جالب نظراتی است که مخاطبان بر این تصویر گذاشته اند؛ چند نفری از این گفته اند که پولاد در دوران کودکی زیاد قیافه خوبی نداشته و همان بهتر که بزرگ شده!!! و البته یکی دو نفر هم بوده اند که در حمایت از پولاد کوچک این موضوع را طرح کرده اند که قیافه بد او در “سرب” بخاطر گریم خاصش در این فیلم بوده.

سرب
پولاد کیمیایی در نمایی از “سرب”