1

چهارمین نسخه سینمایی “کلاه قرمزی” بصورت انیمیشن-رئال تولید میشود

سینماژورنال: تیم تولید “کلاه قرمزی” را باید بادوام ترین تیم تولید برنامه عروسکی در سینما و تلویزیون به شمار آورد.

به گزارش سینماژورنال حمید جبلی و ایرج طهماسب مولفان این کار در کنار برادران مدرسی که امور تولید را پیش می برند تیمی را ساخته اند که در همه این سالها کوشیده اند با ظرافت بالا کار خویش را پیش ببرند.

بعد از ساخت سه فیلم سینمایی با عناوین “کلاه قرمزی و پسرخاله”، “کلاه قرمزی و سروناز” و “کلاه قرمزی و بچه ننه” و یک نسخه ویدیویی به نام “کلاه قرمزی در فرنگ” اخیرا از تولید یک ورسیون سینمایی تازه از فیلم خبر داده شد.

حمید مدرسی تهبه کننده “کلاه قرمزی” در این باره به “میزان” گفته است: علاوه بر اینکه “کلاه قرمزی” را برای نوروز سال 95 آماده می کنیم نسخه سینمایی آن نیز  پروانه ساخت گرفته و  وارد مرحله پیش تولید شده است.

وی افزود: قصد داریم سریال “کلاه قرمزی” را پیش از نوروز 95 ضبط کنیم که در ایام نوروز با عجله به انجام کارهای آن نپردازیم و با آرامش کارهایش را دنبال کنیم.

دکورهای نسخه سینمایی ساخته شده

مدرسی عنوان کرد: در خصوص فیلم سینمایی «کلاه قرمزی» هم باید بگویم تمام دکورها را ساخته ایم، عروسک ها را آماده کرده ایم و اتفاق جدیدی که قرار است در نسخه سینمایی آن بیافتد و برای آن زحمات زیادی کشیده شده این است که در آن یک انیمیشن رئال نیز گنجانده ایم و روی آن بسیار کار کرده ایم.

مدرسی خاطرنشان کرد: هم در سریال و هم در نسخه سینمایی کلاه قرمزی سورپرایزهای بسیاری از بازیگران چهره گرفته تا دکور های متفاوت و جدید داریم که مخاطب را غافلگیر خواهد کرد.