1

چرا گبرلو، فرزاد حسنی را سانسور کرد؟/آیا گبرلو از شوخی دو سال قبل حسنی دلخور است؟

سینماژورنال: فرزاد حسنی زمانی بواسطه لحن تند و تیز در اجرایش شناخته میشد و البته همین تند و تیزی بود که باعث شد مدتی را نتواند در تلویزیون حضور داشته باشد.

به گزارش سینماژورنال در یک سال اخیر اما جنجالهای مرتبط با ازدواج و سپس جدایی زودهنگامش از آزاده نامداری مجری زن تلویزیون است که اسباب پررنگ شدن حضور وی در رسانه ها شده است.

فرزاد حسنی هفته گذشته به عنوان مجری مراسم تقدیر از دست اندرکاران برگزاری جشنواه فیلم فجر حضور داشت و هرازگاه نیز سعی می کرد با اشاراتی به مهمانان حاضر در مراسم، لحظات مفرحی را برای حاضران ایجاد کند.

سانسور تصویر حسنی

نکته جالب درباره این حضور اما سانسور تصاویر حسنی در گزارش تصویری برنامه “هفت” از این مراسم بود.

برنامه اخیر “هفت” در بخشی از خود گزارشی درباره تجلیل از برگزیدگان “هفت” داشت که به نوشته “هفت صبح” تصویر فرزاد حسنی از این گزارش حذف شده و فقط صدای او قابل شنیدن بود.

احتمال میرود این حذف به دستور مقامات مافوق گبرلو در شبکه سوم باشد که اجازه پخش تصویر حسنی را به وی نداده اند.

در ابتدای امسال و بعد از جنجالهایی که بر سر درگیری آشکار حسنی-نامداری شکل گرفته بود برخی منابع از ممنوع التصویری هر دو نفر خبر دادند و سانسور حسنی در برنامه ای که در ساعات انتهایی شب روی آنتن می رود، میتواند یکی از نمودهای چنین مساله ای باشد.

آیا گبرلو از شوخی دو سال پیش حسنی دلخور است؟

البته میتوان دلیل این سانسور را جبران شوخی دو سال قبل حسنی با گبرلو هم دانست.

در آن زمان فرزاد حسنی که مجری مراسم افتتاحیه جشنواره سی و دوم بود با اشاره به حضور گبرلو که یکی از مهمانان بود گفت: ببخشید که من دارم جلوی شما برنامه را اجرا می‌کنم، البته شما باید این را به من بگویید!!!

 گفته های حسنی در افتتاحیه جشنواره سی و دوم به شوخی بود ولی به هر حال ممکن است تلخی این شوخی در دل گبرلو مانده باشد…