1

چرا نگذاشتند گوهر خیراندیش در «علی‌البدل» ایفای نقش کند؟

سینماروزان: سریال نوروزی شبکه اول سیما با عنوان «علی البدل» در حالی به نیمه های خود رسیده است که شباهتهای متنی سریال به کمدی-سیاسی «ایران برگر» و موتیفهایی یادآور مجموعه آثار «صمد»پرویز صیاد در کانون توجه قرار گرفته است.

در این شرایط گوهر خیراندیش در گفتگویی با «فارس» از این گفته که بنا بود نقش یکی از خانهای این سریال را بازی کند اما به دلیل ترس از ایجاد مشکل این امر محقق نشده است.

خیراندیش گفته است: قرار بود نقش یکی از خان‌ها را در سریال «علی البدل» بازی کنم. با من تماس گرفتند گفتند نقش یکی از خان‌ها را بازی کنم که بسیار هم بامزه بود و بعد به دلیل اینکه ممکن بود مشکلاتی بوجود بیاید گفتند مادر تنابنده را بازی کن که نقش جذابی هم است. خیلی دوست داشتم با سیروس مقدم هم همکاری داشته باشم و حتی قرارداد هم بستم، اما دیگر زمان‌هایمان برای همکاری هماهنگ نشد. 

به گزارش سینماروزان اینکه پیشنهاد بازی در نقش یک خان زن از سوی کارگردان به خیراندیش داده میشود ولی از ترس ایجاد مشکل یک مرد این نقش را بازی میکند حکایت دارد از محافظه کاری گریبانگیر سریال سازان رسانه ملی که همچنان به جای اینکه بکوشند پیشرو باشند تلاش دارند در چارچوبهای ده ها بار امتحان شده قبلی حرکت کنند تا امتداد حضورشان در این مدیوم خدشه‌دار نشود.