1

چرا «من و شارمین» در پردیس آزادی اکران نشده؟⇐آیا درگیری ویشکا آسایش در خرافه باعث تحریم فیلم توسط حوزه هنری شده؟⇐پخش کننده: گفته‌اند سالن خالی نداریم! باید تا چهارشنبه صبر کنیم!

سینماروزان: اکران کمدی “من و شارمین” در حالی از چهارشنبه 15 شهریورماه در گروه قدس آغاز شده است که مهمترین سینمای حوزه هنری که پردیس آزادی باشد فیلم را در برنامه نمایش قرار نداده است.

این اتفاق در حالی رخ داده که بنرهای تبلیغی “من و شارمین” هم جلوی پردیس آزادی و هم در پاگردهای آن قابل مشاهده اند؛ درست شبیه وضعیتی که برای دو فیلم “اکسیدان” و “پا تو کفش من نکن” رخ داد. این دو فیلم هم علیرغم آن که تبلیغاتشان در پردیس آزادی صورت گرفته بود اما در نهایت با تحریم حوزه و تحریم نمایش در این پردیس مواجه شدند.

آیا “من و شارمین” که با روایتی شوخ و شنگ با حضور ویشکا آسایش،پژمان بازغی، سحر قریشی و گوهر خیراندیش به نقد آلودگیهای خرافی می پردازد تازه ترین تحریمی حوزه هنری است؟؟

فیلم نمیتواند به طور مطلق از سوی حوزه تحریم شده باشد چون سینما پیام انقلاب که برای حوزه است فیلم را در برنامه نمایش قرار داده پس چرا فیلم در پردیس استراتژیک حوزه یعنی پردیس آزادی روی پرده نرفته؟

داریوش باباییان مدیر موسسه شکوفافیلم که پخش فیلم را برعهده دارد این عدم پخش را به کمبود سالن در پردیس آزادی ربط داده و به سینماروزان میگوید: فعلا ظرفیت پردیس آزادی تکمیل است و چون “ساعت 5عصر” علیرغم از دست دادن سرگروه همچنان در این پردیس سانسهای فراوان دارد این پردیس سالن خالی ندارد و به ما سالن نرسیده اما قول داده اند از چهارشنبه 22 شهریورماه به ما سالن دهند.

باباییان در پاسخ به این سوال که چطور میشود برای “من و شارمین” در پردیس آزادی سالن نباشد اما فیلمهای “ماجان” و “نگار” که همزمان با این فیلم اکران خود را آغاز کرده اند در آزادی سالن مکفی داشته باشند و فیلمی کم فروش مانند “فصل نرگس” علیرغم پایان اکران در سرگروه همچنان در این پردیس سالن، داشته باشد، بیان میدارد: این را باید از گردانندگان پردیس پرسید و به ما گفته اند ظرفیت تا چهارشنبه تکمیل است و سالن خالی نداریم! من هم سعی میکنم مثبت فکر کنم و تا چهارشنبه منتظر بمانم تا فیلمم در این پردیس، سالن بگیرد.