1

چرا "شوی موبایلی" رشیدپور روی آنتن نرفت؟

سینماژورنال: رضا رشیدپور از جمله مجریان توانای دهه هشتاد رسانه ملی بود که البته بعد از اجرای برنامه هایی چون “شب شیشه ای” و “مثلث شیشه ای” از رسانه ملی کنار گذاشته شد.

به گزارش سینماژورنال این مجری که متخصص اجرای برنامه های گفتگومحور و به اصطلاح “تاک شو” است مدتها بعد از ممنوع الفعالیت شدن در تلویزیون سال گذشته یک برنامه آیتمیک به نام “عینک آفتابی” را روی آنتن فرستاد.

استقبال از این برنامه زیاد نبود و همین باعث شد رشیدپور به سراغ فضای مجازی آمده و برنامه گفتگومحور “دید در شب” را برای سایت آپارات راه بیندازد.

35 برنامه ضبط کردم و تلویزیون همه را دور ریخت

رشیدپور در گفتگویی تفصیلی که به بهانه مرور کارنامه کاریش با “سینما” داشته ماجرای طراحی برنامه ای به نام “گوشی شو” را فاش کرده که با تولید آن در رسانه ملی موافقت نشده است.

رشیدپور با اشاره به ضبط 35 برنامه از سری “گوشی شو” می گوید: من 35 برنامه ضبط کردم و تلویزیون همه را دور ریخت. اگر آن برنامه ها پخش می شد مسلما یک اتفاق به حساب می آمد.

موبایل بازیگران را می گرفتیم و محتویاتش را فاش می کردیم
وی ادامه می دهد: در برنامه “گوشی شو” ستاره ها به استودیوی برنامه می آمدند و موبایل شان را از آنها می گرفتیم و با کابل به یک مانیتور وصل می کردیم و درباره محتویات گوشی شان با آنها حرف می زدیم.

رشیدپور می افزاید: “گوشی شو” یک برنامه هیحان انگیز و پرحرارت بود که مهمانهای درجه یکی مثل بهاره رهنما، شقایق دهقان، برزو ارجمند، داریوش ارجمند، لیلی رشیدی و بسیاری دیگر در آن حضور پیدا کردند. اگر پخش می شد اتفاق خیلی خوبی بود.