1

چرا مدیران شهری فکری نمی‌کنند برای این مدیران بی‌خبر از زیرمجموعه‌ها؟؟⇐مدیرعامل تصویرشهر مدعی ۱۵سالنه کردن پردیس ملت است در حالی که پردیس ملت یازده سال بعد از افتتاح برای همین پنج سالن فعلی هم پارکینگ ندارد!!

سینماروزان: هاشم میرزاخانی بعد از آن که فقط ظرف چند ماه از انجمن سینمای دفاع مقدس حذف شد از مدیریت تصویرشهر سربرآورد! آن هم بخاطر حجم بالای گلایه های سینماگران و رسانه های مستقل از مدیریت پیشین تصویرشهر.

با این حال میرزاخانی پنج ماه بعد از حضور در تصویرشهر بجای آن که طرح مسأله های پیشین از سوی سینماگران و رسانه های مستقل را مجالی کند برای بهبود عملکرد زیرمجموعه هایش در نخستین گقتگوی مفصلش در این پنج ماه ادعاهایی غریب مطرح کرده!

عجیب ترین ادعا درباره 15 سالنه کردن پردیس ملت است. هاشم میرزاخانی که همه سابقه مدیریتش در سینما به دولت دوم احمدی نژاد بازمیگردد فرموده است: به زودی ۵۰۰ صندلی(در ده سالن شامل هشت سالن 40نفره و 2سالن 28نفره) به ظرفیت پردیس ملت اضافه خواهد شد و پردیس ملت به سینمایی ۱۵ سالنه تبدیل می‌شود!!

ادعای هاشم میرزاخانی در شرایطی رخ میدهد که اولا عمده انتقادات به اغلب پردیسهای شهرداری ضعف مدیریت ناشی از ریاست افراد بی رزومه و گاه چندشغله بر این پردیسهاست!

همین پردیس ملت در سالهای اخیر توسط مدیری به نام مریم جلالی اداره شده که همزمان مشغول کار برای تلویزیون هم بوده و کمترین حرکت مشهودی برای اعتراضات سینماگران به تبعیض در تخصیص سانسها انجام نداد!

ثانیا مشکل کلیدی پردیس ملت که داد مخاطبان را درآورده نه کمبود سالن بلکه نداشتن یک پارکینگ اختصاصی برای پردیس است! عجیب است که بیش از ده سال از راه اندازی این پردیس گذشته و هنوز مشکل حل نشده!! میرزاخانی اگر فقط یک بار بعنوان مخاطب عام-و نه مدیر- سری به پردیس ملت میزد قطعا متوجه میشد که عمده گلایه مخاطبان از این پردیس به نداشتن پارکینگ مرتبط است!

اگر هاشم میرزاخانی از نزدیک با مخاطبان سینما ارتباط داشت یا لااقل مشاورانی به روز داشت که ظرف این پنج ماه اطلاعاتی کامل از وضعیت زیرمجموعه های تصویرشهر در اختیارش بگذارند بجای حل مشکلات کلیدی پردیسهای شهری و از جمله پردیس ملت به فکر توسعه کمی آنها بود؟؟؟