1

چرا رشیدپور از فضای مجازی خداحافظی کرد؟+متن کامل نامه خداحافظی

سینماژورنال: رضا رشیدپور در بامداد سیزدهم فروردین و در ابتدای برنامه “صفر صفر” از مخاطبان خود خواست که برای جلوگیری از حذف آی.دی های تلگرام خود تصویر پروفایل خود را به تصویر پرچم جمهوری اسلامی تغییر دهند.

به گزارش سینماژورنال تکرار این درخواست در میانه ها برنامه آن هم در حالی که رشیدپور ادعا کرده بود این درخواست مقامات بالای فناوری ارتباطات است که از سوی او بیان می شود بسیاری از مخاطبان را به این سمت برد که حرف او را جدی بگیرند و تصویر پروفایل خود را تغییر دهند.

اما گویا ماجرا ور دیگری هم داشت و آن شوخی بودن درخواست به بهانه پخش برنامه در روز سیزده فروردین(!) و البته تلاش رشیدپور برای ارائه شوخی یا دروغ 13 به مخاطبان بود.

این شوخی اما به دلیل اینکه از یک رسانه رسمی منتشر شد به مذاق برخی از مخاطبان خوش نیامد و باعث شد که با حضور در صفحه اجتماعی رشیدپور از خجالت وی درآیند.

این اقدام هم سبب ساز آن شد که رشیدپور با قرار دادن نامه ای در صفحه خودم با عنوان “پست موقت و آخر” از اینستاگرام خداحافظی کند.

سینماژورنال متن کامل نامه خداحافظی رشیدپور را ارائه می دهد:

پست موقت و آخر

نیمه شب است و من از خواندن این همه فحش رکیک و برخورد زننده دیگر تعجب نمی کنم و این خیلی بد است. یعنی دیگر به فحش و پرخاش و رفتارهای تند عادت کرده ایم.

یک شوخی بسیار ساده را برخی به کجاها ربط می دهند!!! واقعا شرم می کنم. دوربین مخفی های خارجی را دیده اید؟ چقدر راحت لبخند می زنند و به هم احترام می گذارند…عجب…همه تلویزیونهای معروف دنیا از سی ان ان تا بی بی سی و… این شوخی ها را با شدت بیشتر انجام می دهند و هیچ اتفاقی هم نمی افتد . فقط لبخند زدن و کمی دور شدن از فضای خشک و جدی را به هم یادآوری می کنند.
هم وطن عزیزم! پای فضای مجازی نشسته ای و به خاطر اینکه با تو شوخی کرده ام و خواسته ام پرچم کشورت را منتشر کنی انواع فحش های کثیف را می نویسی.

واقعا با این شوخی چه آسیبی به تو رسید ؟ دقیقا چه صدمه ای وارد شد ؟! …. اما من از خواندن این همه بی مبالاتی و بی حرمتی کم کم ناامید می شوم و مثل خیلی از رفقای دیگر تصمیم می گیرم که از فضای مجازی خداحافظی کنم. آنها ظاهرا عاقل تر از من بودند… شرمسارم.