1

چرا درست بعد از معرفی وزیر جدید ارشاد به مجلس، حیدریان حکمهای ۲ ساله و ۳ساله صادر کرد؟⇐آیا حیدریان خیالش از آینده تخت است یا می‌خواهد رییس آینده سینما را در عمل انجام شده قرار دهد؟

سینماروزان: در 24 ساعت گذشته و درست بعد از آن که حسن روحانی وزرای مدنظر خود برای وزارتخانه های مختلف را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد و مشخص شد وزیری تازه به نام عباس صالحی به وزارت ارشاد خواهد آمد، احکامی تازه در سازمان سینمایی صادر شد.

به گزارش سینماروزان محمدمهدی حیدریان که حدودا دو ماه پیش هم یک سری حکم مدیریتی صادر کرده بود دیروز از یک طرف احکام  مسعود جعفري جوزاني، محمدحسن خوشنويس، حسن بلخاري، محمدعلي حسين نژاد، اسماعيل بني اردلان، سيدروح‌الله حسيني، مجيد مسچي، محمود اربابي و مرتضي كاظمي را برای 3 سال حضور در شورای علمی مدرسه ملی سینما صادر کرد و از طرف دیگر مرتضی رزاق کریمی را به عنوان قائم مقام مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی منصوب کرد.

امروز هم خبر ابقای دوساله محمدمهدی طباطبایی نژاد از سوی حیدریان به عنوان مدیر مرکز گسترش آمد.

اینکه حیدریان درست بعد از معرفی عباس صالحی اقدام میکند به صدور حکم جدید چه معنایی دارد؟ آیا او خیالش تخت است که در وزارتخانه عباس صالحی همچنان رییس سینما خواهد ماند یا آن که میخواهد آخرین احکام را تا قبل از استقرار عباس صالحی صادر کند تا حتی در صورت تغییر و تحول باز هم معتمدان خودش باشند که زمام سینما را در دست داشته باشند؟