1

چرا به خواننده “خندوانه” مجوز نمی‌دهند؟/چرا این خواننده کلاهش را برداشت؟+عکس

سینماژورنال: فارغ از توانایی بالای رامبد جوان در اجرای برنامه ای خنده محور با نام “خندوانه” که شاد بودن عنصر اصلی آن است، این برنامه از جمله آثار رسانه ملی است که برای ساخت موسیقی متن آن فکر شده است.

به گزارش سینماژورنال قطعاتی که برای همخوانی با مخاطبان حاضر در استودیوی ضبط برنامه ساخته شده و همچنین تم مفرح تنظیم قطعات، موسیقی “خندوانه” را متفاوت کرده است.

خواننده و موزیسین این برنامه حبیب بدیری نام دارد که با همفکرانش در “کلم باند” قطعات خویش که تلفیقی از گونه های مختلف جاز و جیپسی را شامل میشوند می سازد.

چون شعرهایمان “خندوانه”ای نیست مجوز نمی دهند

این خواننده درباره اینکه علیرغم توجه به موسیقی اش در “خندوانه” چرا هنوز آلبوم مستقل نداده است به فاطمه پاقلعه نژاد در “تماشاگران امروز” بیان می دارد: یک سال و نیم است دنبال مجوزیم! چون همه شعرهایمان “خندوانه”ای نیست و در موزیکهای ارژینال مان یک مقدار به لایه های زیرین اجتماع می زنیم  مشکل مجوز پیدا کرده ایم.

وی ادامه می دهد: البته این مساله چیز چندان عجیبی هم نیست و امیدوارم که به زودی مشکل محوز حل شود تا علاوه بر انتشار آلبوم بتوانیم کنسرت هم بگذاریم.

کلاه در صداوسیما ممنوع شد و برای همین یک ماه به برنامه نرفتم

حبیب بدیری که در سری قبلی “خندوانه” با کلاه شاپو در استودیو حاضر می شد درباره برداشتن کلاه در سری جدید می گوید: اخیرا کلاه در صداوسیما ممنوع شد و من یک ماه به همین دلیل به برنامه نرفتم اما بعد دیدم بروم بهتر است و به همین دلیل مجبور شدم کلاهم را بردارم و بروم.

این خواننده درباره واکنش مخاطبان نسبت به اجرایش اظهار می دارد: در کنار موافقان، یک عده هستند که می گویند تو چرا این قدر خشکی، یک عده می گویند چرا این قدر لوسی و یک عده می گوید چقدر بی مزه ای.

حبیب بدیری
حبیب بدیری