1

چالشهای پیش‌روی رعنا آزادی‌ور

سینماژورنال: رعنا آزادي‌ور بعنوان اولين بازيگر فيلم سينمايي “مرداد” به كارگرداني بهمن كاميار با اين پروژه قرارداد خود را ثبت كرد.

به گزارش سینماژورنال رعنا آزادي‌ور که قرارداد خود را با فیلم سینمایی «مرداد» به ثبت رسانده ، در اين اثر نقش زن جواني به نام رويا را برعهده دارد كه پس از حدود يك دهه زندگي مشترك با همسرش دچار اختلاف شده و اين ماجرا زندگي او را با چالش و بحران مواجه مي كند.

فیلم سینمایی «مرداد» بعنوان اولین فیلم سینمایی بهمن کامیار در مقام نویسنده و کارگردان و با تهیه کنندگی محمود فلاح این روزها در حال انتخاب بازیگران و لوکیشن های مورد نظر است و در روزهاي آينده چهره هاي مطرح ديگري نيز به اين پروژه اضافه خواهند شد كه هنوز در حال مذاكره هستند.

در خلاصه داستان فيلم سينمايي مرداد كه اولين اثر سينمايي بهمن كاميار محسوب مي شود ، آمده “چه مردادي شود بهمن كنار تو ، من از غوغاي ابر و آسمان مي فهمم اينجايي”

آزادي ور که حضور در آثار سینمایی چون «درباره الی» ، «خاک آشنا» ، «پارک وی» ، «کارگران مشغول کارند» و «خانه دختر» را در کارنامه کاری خود ثبت کرده ، در حال حاضر فيلم هاي سينمايي محمد(ص) ، «داره صبح ميشه» و «اين سيب هم براي تو» را روي پرده سینماها دارد.

از عوامل پشت صحنه این کار که حضور آنها قطعی شده می توان به مديرصدابرداري : خسرو كيوانمهر ، طراح گريم: محسن دارسنج ، طراح صحنه و لباس :حجت اشتري ، مدير توليد :سجاد رحيمي ، دستيار اول كارگردان و برنامه ريز :امين قوامي ، مدير تداركات : محمد ابراهيمي ، منشي صحنه فرشته عروجي و عكاس: زهرا مصفا اشاره کرد.