1

پیمان قاسم‌خانی: دو میلیارد تومان هزینه شده تا من کارگردانی یاد بگیرم

سینماژورنال: پیمان قاسم‌خانی بعد از مدتها فیلمنامه‌نویسی اخیرا درگیر تولید نخستین فیلم بلندش به عنوان “خوب بد جلف” شده است.

به گزارش سینماژورنال “خوب بد جلف” که نسخه سینمایی “پژمان” است از حضور بازیگران اصلی آن سریال یعنی پژمان جمشیدی و سام درخشانی سود می برد و در کنار آن حمید فرخ نژاد، مانی حقیقی، ویشکا آسایش، بیژن امكانیان، نیوشا ضیغمی، رضا رویگرى، آزاده صمدی و نسیم ادبى هم در فیلم ایفای نقش کرده اند.

داستان می‌طلبید که اکشن داشته باشد

قاسم‌خانی درباره چرایی حجم بالای اکشن موجود در “خوب بد جلف” به “24” گفت: داستان می‌طلبید که اکشن داشته باشد. من اکشن دوست دارم اما قرار نبود این فیلم رل من بسازم. گفتم این کار را می اندازم گردن کارگردان بیچاره دیگری.

وی ادامه داد: چون خودم هم معروفم به اینکه فیلمنامه هایم خیلی شمال شهری و داخلی است اما این فیلم همه اش دربدری است. از قبرستان ماشین تا لوکیشنهای دیگر.

نشسته بودم می‌نوشتم و کیف می کردم که چه پوستی کنده میشود از کارگردان “خوب بد جلف”

قاسم‌خانی افزود: زیادی کار سختی است بخاطر اینکه اصلا فکرش را نمی کردم خودم آن را بسازم. نشسته بودم می‌نوشتم و کیف می کردم که چه پوستی کنده میشود از کارگردانش اما این بلا سر خودم آمد.

دو میلیارد تومان هزینه شده تا من کارگردانی یاد بگیرم

این فیلمنامه‌نویس سابق و کارگردان فعلی با اشاره به بودجه تولید “خوب بد جلف” خاطرنشان ساخت: بعد از این فیلم می‌توانم هر فیلم دیگری بسازم چون کارگردانی این فیلم سخت‌ترین کار است. به بچه‌ها می‌گویم این گرانترین کلاس کارگردانی است که کسی می‌تواند داشته باشد. دو میلیارد تومان هزینه شده تا من کارگردانی یاد بگیرم.

یک فیلم دیگر هست که همیشه می خواستم بسازم
پیمان قاسم‌خانی درباره آینده کاری اش بعد از این کارگردانی بیان داشت: یک فیلم هست که همیشه می خواستم بسازم. فیلمنامه اش را هنوز ننوشته ام اما داستان درجه یکی دارد. آن یک فیلم را مطمئنم می سازم ولی مطمئن نیستم بخواهم کارگردان شوم مگر اینکه فیلمی باشد که فرصت بیشتر باشد و این قدر صبح زود آدم را از خواب بیدار نکند.

خوب بد جلف
پژمان جمشیدی، حمید فرخ نژاد و سام درخشانی در “خوب بد جلف”