1

پیش‌بینی یک روزنامه‌نگار درباره وقوع اتفاقاتی آبروبر حول سرمایه‌گذاران مشکوک سینما!

سینماروزان: در دورانی هستیم که همچنان مهمترین رقیب احتمالی ارگان‌ها و نهادهایی متمول همچون اوج و فارابی و فرمانداری خوی(!) در جشنواره فجر، یکی دو سرمایه‌گذار متمول هستند که بیزنس‌هایی مختلف از دلالی گوشت برزیلی تا کنترات نمایشگاه‌های انرژی و گردشگری را در کارنامه دارند.

در این اوضاع روزنامه‌نگاری همچون کیوان امجدیان در یادداشتی با عنوان “پولهای مشکوک سینما در راهست” به پیش‌بینی رخداد اتفاقاتی آبروبر حول سرمایه‌گذاران مشکوک سینما پرداخته است.

امجدیان نوشت: زمانی بازیگران و کارگردانان زیادی برای کار با افرادی که پولهای کلان داشتند صف می‌کشیدند. بعضی های دیگر هم میگفتند چه عیبی دارد! پول دارد و میخواهد برای سینما خرج کند! ماحصلش هم شد کلی فیلم خوب و بد و حاشیه و حاشیه؛

این روزنامه‌نگار ادامه داد: اما حالا و بعد از حرف و حدیثهای مثبت و منفی که درباره این افراد پیش آمده، به نظر میرسد بعضی سینماگران دیگر چندان علاقه ای به کار با آنها ندارند. روی همین حساب هم یکی‌شان رفته سراغ برگزاری کنسرت برای اشوان و گلزار و دیگری هم که از کست بازیگران فیلم اخیرش چنان بر می‌آید که احوال کارش تعریفی ندارد.

امجدیان تاکید کرد: درباره این افراد مشکوک المنابع و رسانه‌های مطبوع(!) و افرادی که گفته میشود با آنها مراوده مالی داشته‌اند یا دارند بحث و حرف زیاد است ولی به زودی اتفاقات مستند عجیبی خواهد افتاد و اخباری از این حوزه منتشر میشود که “خون به پا خواهد شد” را به اکران واقعی نزدیک خواهد کرد!!