1

پیشنهاد ۱ میلیاردی تتلو به کیمیایی؟!

سینماژورنال: بعد از پيشنهادهاى مختلفى كه طى چند ماه گذشته از سوی برخی تهیه کنندگان به امير تتلو برای بازی در سینما ارائه شد، او به تازگی واكنش جالبى نسبت به اين موضوع نشان داد و رقم دستمزد خود برای بازیگری را اعلام کرد.

به گزارش سینماژورنال وی در صفحه اجتماعیش نوشت:
دوستان هرگونه همكارى سينمايى با امير تتلو بين ١ تا ٥ ميليارد هزينه داره!

وی ادامه داد: لطفا دوستانى كه پيشنهاد ميدن اول به جيبشون نگاه كنن و بعد پيشنهاد بدن كه وقت دو طرف گرفته نشه.

جالب است که تتلو پیشتر درباره فعالیت در سینما گفته بود اگر بخواهد در فیلمی بازی کند ترجیح می دهد کارگردانش یا کلیپ سازش اردشیر احمدی باشد یا مسعود کیمیایی.

هر دو کارگردان موردعلاقه تتلو این روزها درگیر پیش تولید آثار خود هستند.
مسعود کیمیایی درگیر پیش تولید پروژه ای به نام “قاتل اهلی” به تهیه کنندگی منصور لشکری قوچانی است که ماجرای زندگی یک رانت خوار کلان را بیان می کند(اینجا را بخوانید) و اردشیر احمدی هم پایلوت پروژه ای به نام “اختلاس /اشتباس” را ساخته است.(اینجا را بخوانید)

حالا باید منتظر ماند و دید اگر یکی از این دو کارگردان هم به تتلو پیشنهاد دهند او باز هم همین رقم 1 تا 5 میلیاردی را برای دستمزد طلب خواهد کرد؟

در “قاتل اهلی” کیمیایی یک کاراکتر خواننده وجود دارد که پیشتر شنیده هایی مبنی بر حضور همایون شجریان در آن طرح شده بود که از سوی خود همایون تایید نشد.

به گزارش سینماژورنال آیا تتلو می تواند گزینه بازی در “قاتل اهلی” کیمیایی باشد و در این صورت 1 میلیارد از او طلب خواهد کرد؟؟؟