1

پیشنهاد میلیاردی یک موسسه وابسته به حوزه هنری برای خرید رایت ویدیویی «گشت ارشاد۲»؟⇐سعید سهیلی پاسخ داد

سینماروزان: در روزهای گذشته شایعاتی درباره خرید رایت چند فیلم بخش مسابقه جشنواره امسال از سوی سازمان هنرهای تصویری سوره وابسته به حوزه هنری شنیده شد.

به گزارش سینماروزان از جمله این فیلمها قسمت دوم کمدی «گشت ارشاد» است که شنیده شده بود این موسسه ویدیورسانه قصد خرید رایت آن را با رقمی هنگفت و حدودا یک میلیاردی دارد.

از آنجا که قسمت اول این کمدی علیرغم داشتن پروانه های ساخت و نمایش ارشاد از سوی حوزه هنری توقیف شده بود و اکران آن هم نیمه تمام مانده بود اینکه حالا موسسه ای وابسته به حوزه هنری بخواهد رایت ویدیویی قسمت دوم این فیلم را خریداری کند به شدت عجیب به نظر می رسد.

سعید سهیلی کارگردان «گشت ارشاد۲» با تأیید پیشنهادات مختلفی که از سوی موسسات مختلف ویدیورسانه برای واگذاری رایت ویدیویی فیلمش داشته بدون نام بردن از شرکتی خاص به «برنا» گفت: با چند پیشنهاد از شرکت‌های مختلف مواجه شده‌ایم، ولی مذاکره خاصی با هیچ کدام از آنها صورت نگرفته است.

سهیلی البته پیشنهاد میلیاردی برای واگذاری رایت ویدیویی را هم تکذیب کرده و گفته است: چنین مسأله ای صحت ندارد.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم در نهایت رایت ویدیویی «گشت ارشاد۲» که با نام «گشت۲» پروانه ساخت گرفته و به جشنواره ارائه شده است به کدام شرکت شبکه خانگی خواهد رسید و آیا امکان دارد که در نهایت سهیلی رایت ویدیویی فیلمش را به ارگانی واگذار کند که فیلم اولش را توقیف کرده بود!!!