1

پورمحمدی مدیر شبکه ۳ شد⇔تثبیت جایگاه افخمی در “هفت”

سینماژورنال: علی اصغر پورمحمدی که چندی قبل از معاونت سیما کناره گیری کرده بود با حکم مرتضی میرباقری معاون جدید سیما به جای غلامرضا میرحسینی به مدیریت شبکه سوم منصوب شد.

به گزارش سینماژورنال شبكه سه در اين حكم شبكه تخصصي ورزش، مسابقات و سرگرمي خوانده شده كه توليد تأمين و پخش برنامه‌هاي مفيد مفرح و پرنشاط را بر اساس اهداف كلان رسانه و عنايت به مؤلفه هاي دين، آگاهي، اخلاق و اميد در همه قالب‌هاي برنامه‌سازي بر عهده دارد.

ميرباقري در اين حكم از مدير جديد شبكه سه سيما خواسته است با توكل به خداوند بزرگ وبهره‌گيري از تجارب اهل نظر و تجربه براي ساخت و پخش برنامه‌هاي مفيد واثرگذار براي عموم مخاطبان به‌ويژه جوانان عزيز ايران اسلامي اهتمام ويژه داشته باشد.

معاون سيما در پايان اين حكم از تلاش‌هاي سيدغلامرضا ميرحسيني در طول مدت تصدي اين مسئوليت قدرداني كرده است.

به گزارش سینماژورنال حضور پورمحمدی در قامت مدیر شبکه سوم که پیشتر و در دهه هشتاد و در زمان عزت‌ا.. ضرغامی هم در این شبکه مدیریت می‌کرد، می تواند بیش از همه به نفع بهروز افخمی مجری “هفت” باشد.

افخمی که با حمایت پورمحمدی و با حضور داماد این مدیر به عنوان هسته اصلی تولید فصل سوم “هفت” این برنامه را روی آنتن برده بود در هفته های اخیر به سبب صراحتی که در انتقاد از برخی فیملسازانی که با بودجه های دولتی فیلمهای نفروش می‌سازند در پیش گرفته بود با انتقاد این گروه مواجه شده بود و در نهایت انتقاد صریح مسعود فراستی در “هفت” از یکی از آثار این گروه فیلمسازان به هجمه ای تمام عیار علیه “هفت” بدل شد.