1

“پليس بازی” پژمان جمشیدی با حضور بیژن امکانیان و ابوالفضل پورعرب و البته تهیه‌کننده “شهرزاد”

سینماژورنال: پیمان قاسم خانى به زودى در مقام کارگردان اولین فیلم سینمایی اش را کلید خواهد زد.

به گزارش سینماژورنال و به نقل از “سینما” نام فيلم “پلیس بازی” می باشد و قرار است با تکمیل فهرست بازیگران از 10 آذرماه جلوی دوربین برود.

بازیگرانی که در نقشهای حقیقی خود ظاهر می شوند

بیژن امکانیان، ابوالفضل پور عرب، مانی حقیقی و ویشکا آسایش قرار است در نقش های خودشان در فیلم حاضر شوند.

کاراکترهای مجازی

غیر از این 4 بازیگر پژمان جمشیدی، حمید فرخ نژاد، سام درخشانی و ژاله صامتی نیز در فیلم “پلیس بازی” بازی می کنند.

تهیه کننده “شاهگوش” هم هست

خبر دیگر درباره این فیلم تهیه کنندگی مشترک آن توسط محسن چگینی و سید محمد امامی است. امامی که پیش از این جزو تهیه کنندگان فعال سریال های شبکه نمایش خانگی بود و از جمله سریالهای “شهرزاد” و “شاهگوش” را تولید کرده قرار است این فیلم سینمایی را به طور مشترک با چگینی تهیه کند.

فیلم نامه “پلیس بازی” اصلا ارتباطی به سریال “پژمان” ندارد و داستانش بعد از شهرت پژمان جمشیدی روایت می شود.

ویشکا آسایش یک تهیه کننده است
جایی که تهیه کننده ای با بازی ویشکا آسایش قصد دارد کارگردانی یک فیلم پلیسی را به مانی حقیقی بسپارد و اصرار دارد از پژمان جمشیدی و سام درخشانی در فیلم استفاده کند. همین موضوع باعث می شود این دو نفر درگیر اتفاقاتی غیر منتظره، خارج از فیلم و سینما شوند.

فيلم “پلیس بازی” یک کمدی اکشن است که نمونه اش کم تر در سینمای ایران ساخته شده. فیلمی که اولین تجربه کارگردانی پیمان قاسم خانی در سینماست و به احتمال فراوان اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

قاسم خانی پیش از این فیلمنامه سریال “پژمان” را نوشته بود که جزو مجموعه های پربیننده سال های اخیر تلوزیون بود. البته در تولید “پلیس بازی” تلویزیون هیچ مشارکتی ندارد. تمام صحنه های این فیلم در تهران و اطراف آن فیلمبرداری خواهد شد.