1

پرویز مظلومی از پیگیری حقوقی توهین علی ضیاء و همراهانش گفت…

سینماژورنال: ترکشهای کلیپی که در آن شادمانی محیرالعقول علی ضیاء مجری جوان تلویزیون نسبت به دربی اخیر پرسپولیس-استقلال مشاهده شده بود(اینجا را بخوانید) همچنان ادامه دارد.

به گزارش سینماژورنال بعد از عذرخواهی تلویحی علی ضیاء از این اتفاق، پرویز مظلومی سرمربی استقلال که در این کلیپ به او توهین شده بود به صراحت از این گفته که حتی اگر از حق خود بگذرد نمی تواند از حق هواداران استقلال بگذرد.

بنا به اطلاعات ارائه شده در “ورزش3” مظلومی سه شنبه 12 آبان ماه در کنفرانس خبری پیش از بازی استقلال-فولاد در در رابطه حرکت ناشایست و عذرخواهی مجری تلویزیون  گفت: من فقط می توانم بگویم متاسفم نمی خواستم در این مورد صحبت کنم، ایشان آدمهای زیادی را واسطه کردند تا بتوانند در این باره حرف هایش را بزند اما من هنوز تصمیم نگرفتم.

باید برای حفظ احترام پیشکسوتان و هواداران تیم با ایشان برخورد کنم

وی ادامه داد: این را می دانم که باید برای حفظ احترام پیشکسوتان و هواداران تیم با ایشان و آدمهای دیگر حاضر در آنجا برخورد کنم، من می توانم از حق خودم بگذرم اما از حق هواداران نه، از این دست شعارها برای من زیاد دادند بنابراین تعجب نمی کنم اما در ناراحتی من از این است که در ماه محرم دوستان این رفتارها را از خود بروز دادند.

از حق خودم می گذرم اما از حق مردم و هواداران نه

او افزود: من از مادر و خواهر ایشان و تمام کسانی که پادرمیانی کردند ممنونم. قرار است امشب بیایند صحبت کنیم. همانطور که گفتم از حق خودم می گذرم اما از حق مردم و هواداران نه، البته سه چهار نفر دیگر نیز بودند که به همراه ایشان آن شعارها را می دادند و طبعتا در مورد همه آنها پیگیری قانونی خواهم کرد.