1

پروانه معصومی: سلحشور قبل از ضبط سکانسهای “یوسف پیامبر” قرآن می‌خواند

سینماژورنال: این دیگر به یک عادت در میان ایرانیان بدل شده است که وقتی کسی بیمار میشود تمامی نقدهایی که به او داشته ایم را از خاطر می بریم و دربست به تمجید وی می پردازیم.

به گزارش سینماژورنال ابتلای فرج ا.. سلحشور به سرطان ریه که نخستین بار سینماژورنال خبر آن را رسانه ای کرد نیز باعث شده است که برخی رسانه ها در گفتگو با همکاران سلحشور به تمجید وی بپردازند.

پروانه معصومی، بازیگر سینما و تلویزیون از جمله تازه ترین چهره هاییست که به تمجید سلحشور پرداخته است. معصومی درباره انتقاداتی که قبل از بیماری به سلحشور وارد شده بود، می گوید: قضاوت بیرونی درباره ایشان بسیار زیاد است که نباید افراد را این گونه به سرعت قضاوت کرد.

در اتاق گریم صدای تلاوت قرآن به گوشم رسید
این بازیگر به ذکر خاطره‌ای از بازی در سریال “یوسف پیامبر” پرداخته و به “فارس” اظهار می دارد: ساعت شش صبح باید در اتاق گریم حاضر می‌شدم زمانی که برای گریم نشستم صدای تلاوت قرآن به گوشم رسید احساس کردم یکی از دوستان صوت قرآن را پخش می‌کند.

بعدا فهمیدم سلحشور قرآن می خواند

وی ادامه می دهد: در روزهای بعد که از مجری گریم پرسیدم گفتند؛ آقای سلحشور قرآن می‌خواند. برایم خیلی جالب و در عین‌حال دور از ذهن بود زیرا اکثر کارگردان‌ها بعد از اینکه گریم‌ها به اتمام می‌رسد، سر صحنه حاضر می‌شوند. اما ایشان جزء اولین افرادی بودند که سر صحنه می‌آمدند و حتی در ساعاتی قرآن تلاوت می‌کردند.