1

پروانه معصومی با ادعای کلید خوردن سریال “موسی” از پاییز، بیان داشت⇐یکی از اقوام من، نقش جوانی “آسیه” را بازی می‌کند و خودم نقش کهنسالی “آسیه” را!!

سینماروزان: پنج سال پس از درگذشت فرج‌الله سلحشور هنوز پروژه “موسی(ع)” به تولید نرسیده و به تازگی هم جمال شورجه که از طرف سلحشور برای ساخت این سریال پیشنهاد شده بود به گلایه از بلاتکلیفی تولید این سریال پرداخت با این حال به تازگی پروانه معصومی مدعی تولید این سریال از پاییز امسال شده.

پروانه معصومی با اشاره به حضور خود در سریال «موسی (ع)» به میزان اظهار کرد: به امید خدا با شروع پروژه از پاییز امسال من هم جلوی دوربین جمال شورجه خواهم رفت.  

معصومی ادامه داد: همان طور که پیشتر هم گفته‌ام طبق صحبت مستقیم من با جمال شورجه قرار است نقش میانسالی و کهنسالی آسیه در سریال «حضرت موسی (ع)» را بنده بازی کنم، صحبت های قطعی در این باره صورت گرفته است.

معصومی درباره بازیگر نقش جوانی حضرت آسیه(س) تاکید کرد: واقعیت امر از این قرار است که یکی از اقوام بنده که بسیار از لحاظ ظاهری شبیه جوانی خود من است، نقش جوانی حضرت آسیه(س) را ایفا میکند، صحبت های اولیه درباره این انتخاب هم صورت گرفته و به امید خدا این اتفاق هم حاصل خواهد شد.