1

پرسش یک رسانه مستقل⇐چه کسی مجوز نمایش فیلمهای جشنواره برای کارمندان فارابی را صادر کرده؟/ آیا حق صاحبان آثار پرداخت شده؟/شورایعالی تهیه کنندگان از این ماجرا خبر دارد؟؟

سینماروزان: این یک روال قدیمی در برگزاری جشنواره فیلم فجر است که نهادها و ارگانهای مختلف هنری و غیرهنری بعد از تعاملات لازم با دبیرخانه فجر و البته تأمین هزینه های نمایش، شرایط اکران فیلمهای جشنواره را برای کارمندان خود فراهم میکنند! اتفاقی که البته میتواند برای صاحبان آثار درآمدزا باشد.

به تازگی بلیتهایی حاکی از نمایش فیلمهای جشنواره در سالن کیارستمی فارابی برای کارمندان فارابی توزیع شده که با پرسش رسانه مستقل «سینمای حرفه ای» مواجه شده است.

این رسانه نوشته است: در روزهای گذشته بلیتهایی حاکی از نمایش فیلمهای جشنواره برای کارمندان فارابی توزیع شده که حکایت دارد از روندی سوال برانگیز!!! چه کسی مجوز نمایش فیلمهای جشنواره برای کارمندان فارابی را صادر کرده؟؟؟ کجای آیین نامه جشنواره نوشته شده بود که به غیر از اکرانهای مردمی، امکان نمایش فیلم برای کارمندان فارابی هم وجود دارد؟؟ آیا شورایعالی تهیه کنندگان از این ماجرا خبر دارد؟؟ آیا برای این نمایشها حق صاحبان فیلم پرداخت شده؟؟؟

برنامه نمایش فیلمهای جشنواره در فارابی

بلیتهای نمایش فیلمهای جشنواره در فارابی