1

پرسش یک رسانه‌ مستقل در برابر شورایعالی تهیه‌کنندگان⇐چه کسی برای سرمایه‌گذار چندفیلمه کارت تهیه‌کنندگی صادر کرده؟؟/آیا صرف ترانسفر پول، مترادف است با قرار گرفتن در جایگاه تهیه‌کننده؟؟

سینماروزان: از جمله پرحرف و حدیث ترین سرمایه‌گذاران جدیدالوورد به سینما محمدصادق رنجکشان است که امسال دو فیلم «متری شش و نیم» و «سرخپوست» را در بخش مسابقه فجر و فیلم «بی حسی موضعی» را در بخش رزرو جشنواره داشت.

همزمان با نمایش فیلمهای «متری شش و نیم» و «سرخپوست» در جشنواره، کم نبودند رسانه هایی که درباره سرمایه گذار این دو فیلم نوشتند و به هنگام برگزاری نشستهای این دو فیلم نیز طرح سوال درباره چرایی ورود این سرمایه گذار به سینما در کانون توجه قرار گرفت.

به تازگی پرسشهایی طرح شده درباره صدور کارت تهیه کنندگی برای رنجکشان از سوی یکی از صنوف چهارگانه تهیه کنندگی.

رسانه مستقل «سینمامخاطب» با طرح سوالاتی مرتبط با صدور کارت تهیه کنندگی این سرمایه گذار از سوی انجمن موسوم به تهیه کنندگان مستقل از این گفته که چگونه شده فردی با حداقل عقبه در سینما به خاطر مشارکت در سرمایه گذاری تعدادی فیلم میتواند تا مقام تهیه کنندگی صعود کند؟

چندی بعد باز همین رسانه گزارشی داد درباره شکل گیری اختلاف میان روسای صنوف تهیه کنندگی در چرایی صدور کارت تهیه کنندگی برای رنجکشان!!؟؟

به نظر میرسد اکنون وقتش است شورایعالی تهیه کنندگان درباره این ماجرا موضع گیری کند و به صراحت بگوید آیا موافق صدور کارت تهیه کنندگی برای افراد به صرف سرمایه گذاری هست یا نه؟؟