1

پایان کدورت ۷ ساله مهران مدیری و پیمان قاسم خانی؟

سینماژورنال:  پیمان قاسم خانی و مهران مدیری از اوایل دهه هشتاد و سریال “پاورچین” تا اواخر همین دهه و سریال “مرد هزار چهره” در تولید 4مجموعه نسبتا پرمخاطب به عنوان سناریست و کارگردان کنار هم قرار داشتند.

به گزارش سینماژورنال بعد از “مرد هزارچهره” اما میان این دو نفر افتراق افتاد و قاسم خانی سراغ همکاری با چهره هایی چون رامبد جوان، سروش صحت و سعید آقاخانی رفت و مهران مدیری مجبور شد به همکاری با سناریستهایی چون خشایار الوند و امیرمهدی ژوله بسنده کند.

افتراقی که به سود رامبد جوان و سروش صحت تمام شد
البته که جدایی این دو نفر بیشتر از مدیری برای کارگردانانی چون سروش صحت و رامبد جوان سود داشت که توانستند به مدد متنهای شسته رفته پیمان آثاری پرمخاطب  چون “ساختمان پزشکان”، “پژمان” و “ورود آقایان ممنوع” را کارگردانی کنند.

مدیری اما بعد از جدایی پبمان هیچ گاه نتوانست موفقیت آثاری چون “پاورچین” ،”شبهای برره” و “مرد هزارچهره” را تجربه کند و مجموعه هایی که می ساخت از “شوخی کردم” تا “ویلای من” و حتی “در حاشیه” نتوانست بلحاظ خلق کمدی حتی در حد یک اپیزود از آثار سابقش باشد.

هفت سال بعد از جدایی…
حالا هفت سال بعد از جدایی این دو نفر از  اواخر آذرماه بار دیگر کنار یکدیگر قرار می گیرند.
پیمان قاسم خانی از 25 آذر ساخت اولین فیلم سینمایی اش به عنوان کارگردان با عنوان “پلیس بازی” را آغاز خواهد کرد و مهران مدیری بناست یکی از بازیگران این فیلم باشد.

تیم بازیگران “پلیس بازی”

محسن تنابنده، آزاده صمدی، حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش، رضا رویگری، مانی حقیقی، نسیم ادبی، بیژن امکانیان و امیرمهدی ژوله دیگر بازیگرانی هستند که در “پلیس بازی” حضور خواهند داشت.

داستان «پلیس بازی» ارتباطی با سریال «پژمان» که سال گذشته روی آنتن شبکه سوم سیما رفت ندارد و داستانش بعد از شهرت پژمان جمشیدی روایت می شود. جایی که تهیه کننده ای با بازی ویشکا آسایش قصد دارد کارگردانی یک فیلم پلیسی را به مانی حقیقی بسپارد و اصرار دارد از پژمان جمشیدی و سام درخشانی در فیلم استفاده کند. همین موضوع باعث می شود این دو نفر درگیر اتفاقاتی غیر منتظره، خارج از فیلم و سینما شوند…

محسن چگینی و عبدا.. اسکندری تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارند.