1

وضعیت مبهم اکران فیلمی که پولاد کیمیایی را با گریم “داش آکل” به بازی گرفته!+عکس

سینماژورنال: علیرضا اشکبوس تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ترازوی بدون صفر» با بیان اینکه وضعیت اکران این فیلم همچنان مبهم است گفت: یکی از نکات قابل توجه فیلم شباهت پولاد کیمیایی به «داش آکل» است که می‌تواند تداعی کننده آن نقش باشد.

به گزارش سینماژورنال علیرضا اشکبوس در گفتگو با “فارس” گفت: مجموعه‌ای از عوامل دست به دست هم داده‌اند تا این فیلم نتواند به روی پرده بیاید و  همچنان با آینده‌ای نامعلوم روبه‌رو باشد.

تهیه‌کننده «ترازوی بدون صفر» افزود: این فیلم، اولین ساخته مسعود یزدانی‌فر به شمار می‌رود که بی‌تردید از فیلمسازان آینده‌دار ما خواهد شد و با همین فیلم توانسته کاری با ویژگی‌هایی خاص تولید کند که منحصر به خود اوست.

اتفاقی تازه در فرم و داستانی جنجالی و متفاوت

اشکبوس یادآور شد: «ترازوی بدون صفر»  اتفاقی تازه در سینمای فرم است و داستان جنجالی و متفاوتی دارد که تاکنون در فضای سینمای ایران تجربه نشده است.

تهیه‌کننده «ترازوی بدون صفر» سپس گفت: پولاد کیمیایی، میلاد کی‌مرام، میرطاهر مظلومی، مهدی سلوکی، رامسین کبریتی و هدی زین‌العابدین بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند و پولاد کیمیایی در «ترازوی بدون صفر» با گریمی ظاهر شده که یادآور و تداعی کننده شخصیت اصلی فیلم «داش آکل» است. کی‌مرام و سلوکی هم نقش‌هایی متفاوت در این فیلم ایفا کرده‌اند که در کارنامه بازیگری آنها وجود نداشته است.

کاری پر لوکیشن و پر هزینه

اشکبوس در ادامه عنوان کرد:  فیلم «ترازوی بدون صفر» کاری پر لوکیشن و پر هزینه بوده  که جلوه‌های بصری ویژه‌ای در آن استفاده شده است.

وی درباره  گروه سازنده این فیلم توضیح داد: همه عوامل فیلم «ترازوی بدون صفر» از نیروهای جوان و خوش فکر سینما هستند که دانش و تحصیلات مرتبط با  این حوزه را دارند. از جمله سینا کرمانی‌ زاده که مدیر فیلمبرداری این فیلم بوده و در کارنامه‌اش چند جایزه جهانی دیده می‌شود.

ترازوی بدون صفر
پولاد کیمیایی(نفر دوم از راست) با گریم “ترازوی بدون صفر”