1

وزیر ارشاد: “یالثارات” به انتشار خود ادامه می‌دهد!!!

سینماژورنال: علیرغم آن که روز گذشته حسین نوش آبادی سخنگوی وزیر ارشاد از توقیف “یالثارات” به خاطر توهین به مهمانان حاضر در جشن حافظ سخن گفته بود(اینجا را بخوانید) اما عبدالحمید محتشم مدیرمسئول این هفته نامه از ادامه انتشار حرف زده بود.

به گزارش سینماژورنال حالا علی جنتی وزیر ارشاد نیز در گفتگویی با “سینما” ضمن پاره ای از توضیحات درباره تخلفات این نشریه اما ادعای مدیرمسئول آن درباره ادامه انتشار این هفته نامه را تأیید کرده است.

علی جنتی گفته است: هفته نامه “يالثارات” حدود دو ماه قبل در هيات نظارت بر مطبوعات لغو پروانه شد، نه توقيف. لكن مدير مسئول آن به دستگاه قضايى مراجعه و دادسراى رسانه اجازه انت

شار موقت به آن داد! مجددا در هفته گذشته تخلفات جديد “يالثارات” به دستگاه قضايى اعلام شد. به ويژه آنكه اين هفته نامه بر تخلفات قانونى خود اصرار مي ورزد و اخيرا هم با توجه به مسايلى كه در شماره اخير آن در مورد هنرمندان به چاپ رسانده است تخلفات جديد آن به دادگاه ارسال مي شود ولى بر اساس اين تصميم دادسرا قاعدتا به انتشار خود ادامه ميدهد! اكنون جامعه بايد در مورد برخورد دوگانه دستگاه قضا در مورد تخلف مطبوعاتى كه حاشيه امن دارند و ساير مطبوعات قضاوت كند.