1

وزير ارشاد: هيچ نظري نسبت به داريوش ارجمند ندارم

سینماژورنال: دو روز قبل و در جریان برگزاری نشست کتابخوان به محض اینکه داریوش ارجمند پشت تریبون رفت علی جنتی وزیر ارشاد نشست را ترک کرد.

به گزارش سینماژورنال این اتفاق با ناراحتی ارجمند مواجه شده و وی در سخنانی تند گفت: آقای وزیر ارشاد چشم دیدن ما را ندارد، رفت، مهم هم نیست.(اینجا را بخوانید)

بنا به اطلاعات ارائه شده در “ایسنا” حالا امروز سه شنبه چهارم اسفندماه وزیر ارشاد درحاشیه‌ی رونمایی از سامانه نمایش درخواستی (VOD) در پاسخ به پرسشی درباره ترک نشست مزبور و گلایه های ارجمند گفت: برگزار کنندگان این برنامه از من درخواست حضور در آن را داشتند اما به دلیل کمبود وقت عذرخواهی کردم تا اینکه سرانجام با اصرار مسئولان نهاد کتابخانه ملی قرار شد مدت کوتاهی در برنامه بمانم چون بعد از آن قرار دیگری داشتم و باید برنامه را ترک می‌کردم.

وی ادامه داد: در چهل دقیقه‌ای که در برنامه حضور داشتم چند نفر از هنرمندان کتاب‌ معرفی کردند تا اینکه نوبت به آقای داریوش ارجمند رسید و ناچار شدم برنامه را ترک کنم تا به قرار دیگرم برسم.

جنتی خاطرنشان ساخت: بنده هیچ نظری نسبت به ایشان ندارم و همانطور که از پیش اعلام کرده بودم فقط می‌توانستم مدت محدودی در این برنامه حضور داشته باشم.