1

واکنش یک تهیه‌کننده سینما به مجری شبکه ارزشی تلویزیون⇐متأسفم که جناحی فکر می‌کنید!/آنها که کنسرت ناظری را لغو کردند از حامیان رییسی بودند+عکس

سینماروزان: ممانعت از برگزاری کنسرت شهرام و حافظ ناظری در قوچان در کنار طرح حرف و حدیثهای فراوان درباره ریشه این ماجرا با اظهارنظر وحید یامین پور مجری برنامه “جهان آرا”ی شبکه افق مواجه شده است.

یامین پور در متنی اجتماعی نوشت: اینهایی که کنسرت استاد ناظری رو در قوچان لغو کردن دقیقا از کی انتقام میگیرن؟ از دین؟ از مردم؟ یا از آقای رییسی؟

این اظهارنظر با واکنش منصور لشکری قوچانی تهیه کننده آثاری همچون “خط ویژه”، “هفت ماهگی”، “کوچه بی نام” و “عصر یخبندان” که اصالتا قوچانی است مواجه شده است.

لشکری قوچانی با نقد نگاه جناحی یامین پور نوشته است: اكثر مديران اصلى قوچان از اصولگراها هستند و مردم قوچان بدليل عملكرد نامناسب شوراى شهر قبلى كه از اصلاح طلبان بودند اكثريت در انتخابات به آقاى رئيسى و در شوراى شهر به اصولگرايان راى دادند. متاسفم كه جناحى فكر ميكنيد و جناحى عمل ميكنيد و متاسفم كه تخصص، اولويت شايسته بودن افراد در ايران نيست ؟ اميدوارم روزى در صدا وسيما، مديران قوا و… بجاى جناح بازى به تخصص بها دهند. قطعا آن زمان شما مجرى نخواهيد شد. انشاءالله.

این تهیه کننده که “قاتل اهلی” کیمیایی را آماده پخش دارد ادامه داد: دوست عزيز به مردم آدرس غلط ندهيم، افرادي كه كنسرت را لغو كردند از حاميان جناحى آقاى رئيسى بودند. با معذرت خواهى از مردم و استاد ناظری و جلوگيرى از تعطيلى كنسرتها، كمى مشكلات كشور را كم كنيم.

واکنش لشکری قوچانی به یامین پور

واکنش لشکری قوچانی به یامین پور