1

واکنش عجیب عباس جدیدی به انتشار فیش‌های حقوقی چندصدمیلیونی!

سینماژورنال: عباس جدیدی کشتی گیر بازنشسته این روزها به عنوان نماینده مردم تهران در شورای شهر حضور دارد و البته در قامت معاون نظارت این نهاد مدنی.

به گزارش سینماژورنال جدیدی اما نه به خاطر عضویت در شورا و نه به خاطر مسئولیت خاصش در شورا بلکه به خاطر انتشار کتابهایی با مضمون نماز است که در هفته های اخیر حاشیه ساز شده است.

او در نمایشگاه امسال کتاب تهران دو کتاب با عناوین “آموزش نماز و گزیده‌های اخلاقی و معرفتی” و “من و نماز و نیاز” را ارائه کرد که انتشار این کتابها نقدها و نظرات مختلفی را برانگیخت؛ بخصوص که یکی از کتابها یک گاف آشکار هم داشت.

جدیدی در حاشیه گفتگویی که درباره انتشار این کتاب با “تماشاگران امروز” داشته مخاطب دو سوال کاملا به‌روز درباره ماجرای انتشار فیشهای حقوقی چندصدمیلیونی برخی مدیران دولتی هم بوده است و البته جوابهایی عجیب هم به این پرسشها داده است.

سینماژورنال این بخش از گفتگوی جدیدی را ارائه می‌دهد:

این روزها بحث حقوقهای چندصدمیلیونی خیلی داغ است. شما به عنوان یکی از اعضای شورای شهر خبر دارید که در شوراها، شهرداری های مناطق و…کسی از این حقوقها می گیرد یا خیر؟

خیلی از هم‌صحبتی با شما خوشحال شدم. خدا نگهدار!

اصلا نمی خواهید درباره این موضوع صحبت کنید؟ بجث اول کشور است و بالاخره شهرداری هم یکی از نهادهایی بوده که همیشه دستمزد کارکنانش بیش از سایر ارگانها بوده است. فکر نمی کنید ممکن باشد خدای ناکرده در شهرداری هم از این تخلفات رخ داده باشد؟ به هر حال شما مسئول نظارت و بازرسی شورای شهر هستید و از سوی مردم مسئولیت داشته اید تا بر این مسائل نظارت کنید.

قربان شما و خدانگهدار. واقعا خیلی خوشحال شدم. حتما انشاءا.. یک فرصتی باشد مجددا زیارت تان کنیم. واقعا ممنون از وقتی که به من دادید!