1

واکنش شمقدری به طعنه ایوبی⇐حقوق ماهیانه بنده در حدود ۳ تا ۴ میلیون تومان بود/شما هم فیش خود را نشان دهید

سینماژورنال: حدودا سه هفته قبل و در بحبوحه داغ بودن ماجرای انتشار فیشهای حقوقی نجومی مدیران دولتی، رییس سازمان سینمایی از آمادگی خود برای انتشار فیشهای حقوقی خود و همکارانش سخن گفت.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماژورنال حجت ا.. ایوبی در حاشیه جلسه امضای تفاهمنامه سه جانبه میان «تهیه کنندگان سینما-شرکتهای عرضه کننده سامانه ویدیوی درخواستی-موسسه رسانه های تصویری» گفت: ما آمادگی داریم فیش‌های حقوقی مدیران فعلی و قبلی را منتشر کنیم هرچند این کار‌ها را خیلی درست نمی‌دانیم اما اگر این کار را بکنیم شما‌ها متحیر می‌شوید.

البته که در تمام این سه هفته هیچ خروجی عملگرایانه از ادعای ایوبی را ندیدیم و هیچ فیش حقوقی مربوط به مدیران سینمایی منتشر نشد. حالا جواد شمقدری رییس قبلی سازمان سینمایی در گفتگو با “سراج24” پاسخگوی طعنه ایوبی درباره فیش حقوقی مدیران قبلی بوده است.

متن گفته های شمقدری را بخوانید:

آقای ایوبی در گفته ای کنایه آمیز عنوان داشتند که می توانند فیش‌ های حقوقی خود را به همراه فیش مدیران گذشته سینمایی منتشر کنند و بیان کردند که با انتشار این فیش ها و در مقام مقایسه، تعجب همگان از میزان حقوق دریافتی فاصله مند مدیران فعلی نسبت به مدیران دولت قبل رخ می دهد!

این کار را بکنند و تنها در حد حرف و شعار باقی نماند! درباره حقوق مدیران سینمایی دولت قبل بلوف می زنند، چرا که حقوق ماهیانه بنده در آن دوران متوسط در حدود ۳ تا ۴ میلیون تومان بود که فیش های آن هم موجود می باشد. از این جهت به مدیران سینمایی اعلام می کنم که فیش های خود را هم نشان دهند که مشخص شود چقدر می گیرند و به پاداش های خود هم اشاره کنند.

پس شما رضایت خود را از اعلام همزمان فیش حقوقی خود در دولت گذشته به همراه فیش حقوقی مدیران فعلی سازمان سینمایی اعلام می کنید؟

بله، باید شفاف سازی شود. البته به احتمال زیاد رقم های نجومی موسسات بانکی و نفتی در حوزه فرهنگ و سینما وجود نخواهد داشت اما بهتر است برای جلوگیری از هر گونه برداشت های نامناسب حقوق مدیران و رئیس سازمان سینمایی اعلام شود و قبل از ورود نهادهای نظارتی خودشان در جهت پاسخ به مطالبه عمومی پیشقدم شوند.