1

واکنش سرمایه‌گذار “شهرزاد” به گزارش سینماژورنال: به دامادی شریعتمداری افتخار می‌کنم/خدایا مرگم را در جهاد با حرامیان صهیونیسم و داعش و وابستگانشان قرار بده

سینماژورنال: طبیعی بود که گزارش شش روز قبل سینماژورنال درباره حضور داماد معاون رییس جمهور به عنوان سرمایه گذار پروژه 12 میلیاردی “شهرزاد” فارغ از بازنشر در رسانه های دیگر واکنش این سرمایه گذار جوان را هم به دنبال داشته باشد.

به گزارش سینماژورنال سیدمحمدهادی رضوی که در آن گزارش درباره سوابق بازرگانی اش اطلاعاتی ارائه شده بود درست در روز قدس با نگارش یادداشتی در صفحه اجتماعیش به این گزارش واکنش نشان داده است.

سینماژورنال متن کامل این یادداشت را ارائه می دهد:

به جای هزینه چاپ نیم صفحه در “دنیای اقتصاد” شعار جذاب بده برای تجار

امروز روز نوزدهم تیرماه 94 و روز قدس روز مبارزه با صهیونیسم… این حقیر در انتخابات سال گذشته اولین بار در یک فضای انتخاباتی در حوزه اقتصادی و سیاسی اتاق بازرگانی با یک شعار وارد کارزار شدم. پیرو فرمایشات امام خامنه‌ای مبنی بر ملت ما عاشق مبارزه با صهیونیسم هستند شعار “لابی اقتصادی مسلمانان در مقابل لابی صهیونیسم” را سرلوحه تبلیغاتم قرار دادم. خیلی حرف‌ها شنیدم که آخر برادر مگه اینجا جای این حرفهاست و یا به جای هزینه چاپ نیم صفحه در “دنیای اقتصاد” شعار جذاب بده برای تجار…

جالب است که تیتر زدند…

جالب این است که این دوستان نمیدانند من حرفم رأی برای اتاق بازرگانی نبود و برای زدن این حرف در فضای اقتصادی سیاسی بود؛ جالب آنکه بعد از رونمایی پروژه “شهرزاد” بعضی از دوستان رسانه‌ای در سایت‌ها تیتر زدند داماد شریعتمداری سرمایه‌گذار “شهرزاد” که در انتخابات اتاق بازرگانی با شعار “لابی ثروت شیعه در مقابل لابی صهیونیسم” بازگانان او را مستحق ورود به اتاق ندانستند با قدرت وارد حوزه رسانه گردیده.

سیدمحمدهادی رضوی
سیدمحمدهادی رضوی

حرفم که زیبا بود

اصولمان را که نباید زیر پا بگذاریم. من حرفی در این حوزه داشتم و مطرح کردم و مطلب جالب من انسان فاسد و بی آبرو نزد خدا و مردم، حداقل حرفم که زیبا بود که باید در مقابل لابی صهیونیسم قدعلم کنیم و ثروتمندان مسلمان باید دست به دست هم در مقابل صهیونیسم بایستند. چرا ما بِرَندهای اسلامی که همه مردم استفاده کنند در دنیا تولید نکنیم حالا داماد شریعتمداری باشد یا نباشد…

بچه خیابان ایران بودم

به لطف خدا افتخارم این بوده که بچه خیابان ایران بودم… تلمذ می‌کردم محضر حضرت آیت‌الله مجتهدی دروس اخلاق و دروس حوزوی در حوزه ایشان به‌طور پاره وقت و در مدارس شهدای موتلفه اسلامی افتخار شاگردی اساتید پر افتخار نظام مقدس همچون مرحوم حاج حبیب‌الله عسگراولادی و مرحوم محمدی دوست و… را داشتم و خط مشی سیاسیم مشخص و به داماد محمد شریعتمداری معاون محترم اجرایی رئیس جمهور بودن هم افتخار می‌کنم؛ مگر شریعتمداری دشمن این نظام می‌باشد که من تبرّی بجویم.

خدایا مرگم را در جهاد با داعش قرار بده

مهم این باشد که شریعتمداری تلقّی رانت نشود که اگر شد من بسیار فاسد هستم اگر از توصیه ایشان و بسیاری از اقوام و خویشانم برای منافع اقتصادی استفاده کنم. خدا توفیق بدهد که به اسم و ظاهر متدیننین و بچه حزب‌اللهی ها لطمه‌ای به این جریان نزنم… خدایا مرگم را در جهاد با حرامیان صهیونیسم و داعش و وابستگانشان قرار بده… من عاشق مبارزه با صهیونیسم هستم.

پی نوشت سینماژورنال:

جناب رضوی! هدف از ارائه آن گزارش فقط و فقط اطلاع رسانی درباره حضور یک چهره جوان با سرمایه میلیاردی در پروسه تولید سریالی بود که نام حسن فتحی را به عنوان کارگردان داشت.

طبیعی است که وقتی بناست به معرفی یک سرمایه گذار جوان آن هم از نوع میلیاردی اش بپردازی باید اطلاعاتی درباره شغلش، پیشینه خانوادگیش و مسیری که پشت سر گذاشته تا به وضعیت کنونی برسد ارائه کنی. اینکه چند خطی درباره حضورتان در انتخابات اتاق بازرگانی قلمی شد فقط برای ارائه روزمه ای نسبتا کامل از شما بود.

خوشحالیم که آن گزارش باعث شد اطلاعات بیشتری درباره اساتیدت و بزرگانی که در تربیت ات نقش داشته اند بیان کنی چون مخاطب روزگار ما و بخصوص آنها که همسن و سال خودت هستند خیلی دوست دارند از رمز و راز توانایی ات در کسب درآمدهای میلیاردی و ورود به عنوان سرمایه گذار یک بیگ پروداکشن داخلی شفافتر بدانند.

این را هم بگوییم خرسندیم از اینکه با صداقت فعل ماضی “بودم” که درباره زمان گذشته است را برای زندگی در خیابان ایران به کار می بری و البته به دامادی معاون رییس جمهور هم افتخار می کنید.

از صمیم دل هم آرزومندیم که به تمامی آرزوهایی که چه در زندگی شخصی و چه زندگی حرفه ای -که احتمالا عرصه تصویر هم بخشی از آن است- برسید.

این را هم بدانید که هم اینک بسیاری از دلسوختگان و محبین اهل بیت(ع) در قالب مدافعان حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) و اسیر خردسال واقعه عاشورا حضرت رقیه(س) مشغول مبارزه با داعش و صهیونیستهای پشتیبان داعش در منطقه هستند و آرزوی جهاد و جانفشانی در این مسیر خیلی محال و دست نایافتنتی نیست.