1

واکنش سخنگوی شورای صنفی نمایش به گزارش سینماروزان⇐سازمان سینمایی مجوز پخش سینمایی فینال باشگاههای آسیا را داده!⇔پرسش قبلی که همچنان به قوت خود باقیست: بدون تسویه حساب کامل با سینماگرانی که از نمایش جام جهانی متضرر شده بودند، چرا مجددا سینماها مجاز شده‌اند به نمایش فوتبال؟؟/پرسش تازه: آیا صاحبان آثار روی پرده هم از پخش سینمایی بازی پرسپولیس منتفع خواهند شد؟

سینماروزان: انتشار گزارشی پیرامون پخش مسابقه فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در برخی سینماهای پایتخت بدون اعلام قبلی شورای صنفی نمایش با پرسشهایی مختلف روبرو شد و از جمله مرجع صدور مجوز پخش فوتبال در سینماها و همچنین چگونگی صدور مجوز.(اینجا را بخوانید)

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در پاسخ به این پرسشها به «ایلنا» گفت:  سازمان سینمایی مجوز پخش مسابقه فوتبال دو تیم پرسپولیس و کاشیما آنتلرز برای روز شنبه ۱۲ آبان صادر کرده است. سینماهایی که متقاضی نمایش این مسابقه هستند باید مجوزهای لازم را از اداره اماکن و نیروی انتظامی نیز اخذ کنند.

با مشخص شدن مرجع صدور مجوز پخش مجدد فوتبال در سینماها، همچنان پرسش مرتبط با چگونگی صدور مجوز در شرایطی که برخی سینماداران همچنان بابت پخش جام جهانی به سینماگران بدهکارند به قوت خود باقیست. آیا سازمان سینمایی از عدم تسویه حساب کامل برخی سینماداران با سینماگران باخبر بوده و مجددا مجوز نمایش فوتبال را صادر کرده؟؟

پرسش دیگر آن است که آیا به مانند جام جهانی صاحبان آثار روی پرده هم از پخش سینمایی مسابقه پرسپولیس-کاشیما آنتلرز منتفع خواهند شد یا این بار کل درآمد پخش فوتبال به جیب سینماداران خواهد رفت؟؟