1

واکنش رسانه اصولگرا به انتقادات پرستویی از جشنواره⇐حالا که شما نیستید، جشنواره فجر شد دورهمی؟؟؟

سینماروزان: امسال فیلم «آنجا همان ساعت»سیروس الوند با سرمایه گذاری هادی قندی تهیه کننده برنامه هایی عامه پسند مثل “خوشا شیراز” و «من و شما» که این دومی بخاطر برخورد خاص با مسعود فراستی(!!!) به محاق رفت، متقاضی حضور در جشنواره بود.

پرویز پرستویی و ماهور فرزند سیروس، بازیگران “آنجا همان ساعت” بودند و هرچند نام این فیلم در میان سه فیلم رزرو جشنواره قرار داشت ولی در نهایت به دلیل تثبیت هر 22 فیلم بخش مسابقه نتوانست به جشنواره راه یابد.

عدم راهیابی این فیلم به جشنواره با انتقاد پرویز پرستویی مواجه شد که با بیانی متناقض از یک طرف از لذت نبردن از جشنواره گفته و از طرف دیگر به انتقاد از جشنواره پرداخته که چرا فیلم الوند را راه نداده!!!

این تناقض با واکنش روزنامه اصولگرای «جوان» مواجه شده که ذیل تیتر «حالا که شما نیستید، جشنواره فجر شد دورهمی؟؟» طعنه ای را نثار پرستویی کرده!!

این رسانه همچنین با تمرکز بر جوایز مختلفی که پرستویی برای فیلمهایی مختلف از «آژانس شیشه ای» و «مارمولک» تا «بید مجنون» و «به نام پدر» از جشنواره فیلم فجر گرفته انتقادات اخیرش را زیر سوال برده است!!

این رسانه البته نپرسیده که در روزگار رکود اقتصادی تلویزیون، جوانی مانند هادی قندی از کجا بودجه میلیاردی تولید یک فیلم بلند را جور کرده؟؟؟ فیلمی که حالا با عدم راهیابی به جشنواره مسیری پرپیچ و خم خواهد داشت تا اکران!